Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med WP plugin på Surftown Linux server

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Chano:

Øv bøv - selv med manuelt upload virker det stadig ikke... Sad

Får stadig fejlkode; "Warning: mkdir(): SAFE MODE (...)"

Får du denne fejl inde på selve plugin siden under admin? Hvornår får du den? Når du aktiverer pluginet eller hva?

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Thomassen:

Får du denne fejl inde på selve plugin siden under admin? Hvornår får du den? Når du aktiverer pluginet eller hva?

Jeg har ikke problemer med at aktivere plugin'et og det virker også fint i admin...

Fejlen får dér hvor jeg burde se plugin'et når jeg kigger på siden i min browser (nederst i højre side)...

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ud til, at pluginet forsøger at oprette et nyt directory (en ny undermappe), og det kikser pga. af Safe Mode-on. Hvis du finder andre, der kører med samme plugin, kan de måkse fortælle dig, hvad directoriet skal hedde, så kan du oprette det menuelt med FileZilla.

 

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har skrevet en mail til Surftown Support i håb om at der er en løsning på Safemode ON problematikken...

Tak for jeres inputs!

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv bøv har fået svar fra Surftown i dag...

"Tak for din mail.

Vi tilbyde i øjeblikket kun webhoteller med safemode = on. Vi er dog i øjeblikket igang med at gennemføre beta-tests med safemode = off webhoteller. Vi regner derfor med inden for det kommende år at kunne tilbyde vores kunder at flytte servere der tillader safemode = off afhængige applikationer/plugins.

Men som det er nu, så kan safemode = off afhængige plugins/applikationer desværre ikke afvikles på vores servere - oftest kan man dog ved at sætte de korrekt mapperettigheder få langt de fleste af disse moduler til at virke alligevel, det virker dog til at du har forsøgt dette.

Håber ovenstående om ikke andet giver lidt afklaring."

Så der er tilsyneladende ikke mere at stille op - andet end evt. at finde et andet sted at hoste mine domæner...

Gigahost er blevet nævnt i flere tråde som god ifht Wordpress - er der andre gode forslag til hosting der spiller godt sammen med wordpress (safemode = off webhotel) modtages forslag gerne...Smile


Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kører med SafeMode = off på vores webhoteller - og så er vi blandt DK's billigste!

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Chano:

Gigahost er blevet nævnt i flere tråde som god ifht Wordpress - er der andre gode forslag til hosting der spiller godt sammen med wordpress (safemode = off webhotel) modtages forslag gerne...Smile


Der er mange der tilbyder webhoteller med safemode off, husk også at vælge ud fra andre parameter end noget har været nævnt i flere tråde eller noget er blandt Danmarks billigste

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du forsøgt at oprette de directories/mapper, pluginet skal bruge manuelt? Det ville jeg forsøge mig med, inden jeg flyttede host.

 

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

husk også at vælge ud fra andre parameter end noget har været nævnt i flere tråde eller noget er blandt Danmarks billigste

Det er rigtigt nok, men nu er det jo også bare en faktor.

For eksempel kan jeg nævne at vi også er yderst fleksible med at tilpasse vores servere så de bedst muligt passer til den enkelte kundes behov.

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Fatter ikke en bjælde nu! Smile

Pludselig virker det imod alle odds...

Afinstallerede wordpress og installerede det igen (hvilket jeg iøvrigt har haft gjort MANGE gange) - hentede mit plugin og installerede det direkte i WP admin (som jeg også har gjort alle de andre gange) - og vupti så virkede det...

MEGET mærkeligt!!

Nu kan jeg så slå koldt vand i blodet og se om jeg får flere problemer, hvis ikke er der jo ingen grund til alt det bøvl med at flytte host...

Men tusind tak for jeres gode råd, jeg nåede at følge dem alle i et forsøg på at løse problemet - før dette lille mirakel altså indtraf! Big Smile

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Side 2 ud af 2 (20 indlæg)