Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det ærligste danske MLM-program nogensinde!

Side 4 ud af 12 (112 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg forstår ikke konceptet på siden der er for mange korte call action , derved bliver jeg mere forvirret end jeg forstår noget.

man bliver grundigt forvirret i vil simpelthen i vil alle mulig ting , derved lav det kort og beskrivende jeres tekster

kan se siden er til salg på siden ? , dog forstår jeg ikke koncept om det kræver løbende kontakt derved lidt dårligt at sælgende siden , jeg synes derved  det sender et forkert signal

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 01:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia

Du forstår at skære ind til benet - tak!

Hilsen

Pierre

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 01:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Glem alt andet og gå til siden http://skjultreklame.dk/tjenpenge.html - som tidligere nævnt i denne tråd, er SkjultReklame.dk's kernekompetance produktplacering.

Er fuld af forståelse over din forvirring. SkjultReklame.dk er for Filmproducenter, Virksomheder og Publikum - som jeg ser det, hører du hjemme under kategorien Publikum.

På vores stop-sider http://pengetilfilm.com mener jeg vi holder os til korte beskrivelser af det essentielle - har du bedre og konkrete forslag, skal de være velkomne.

Med hensyn til vores "Til Salg"-side, bliver den fjernet i løbet af natten - dén var en fejl!

Hilsen

Pierre

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

SkjultReklame.dk:

Hej Michael

Nej da, 500 sidevisninger (eller i skrivende stund knap 650) kan ikke måles i 100 positive - og hvor ved du fra at de "500" er negative?

Det gør jeg da heller ikke, men gør du? Det var jo slet ikke pointen. Peter påstod bare, at 500 visninger fremfor 100 er bedst, men det kommer da an på, hvordan budskabet bliver modtaget. At du nu er oppe på 650 visninger men kun 8-10 stykker gider kommentere på det - tja, jeg kan ikke se succes'en

Indkøberen/Fokus:

Fint nok, Peter, men hvad nytter det, hvis det budskab ikke trænger igennem? Og 500 negative sidevisninger er altså værre end 100 positive side visninger.

Ikke godt gået i mit hoved.

Michael

 

- og nu trækker jeg sq Jantelovskortet igen..!

Træk du bare, Pierre, men du rammer langt forbi. Jeg elsker at høre om succeshistorierne og giver gerne en tommelfinger opad her på Amino, til dem der skilter med succesen. Du må være fantastisk til at læse, når nu du kan læse noget der ikke engang står der - og slet ikke mellem linierne.

Det er faktisk dig, der begynder at komme med negative vendinger bare fordi der bliver sat spørgsmålstegn ved det smarte i markedsføringsstrategien. Vi kan selvfølgelig godt allesammen klappe dig på ryggen og fortælle dig, hvor dygtig du er, men det kommer der intet konstruktivt udaf.

Igen: held og lykke med projektet. Jeg synes stadig ikke, at det lyder tosset, men jeg gider ikke kommentere yderligere på det her.

Michael

Tilmeldt 27. May 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Nu har jeg brugt tid på at læse konceptet, og jeg er virkelig i tvivl om, det her er lovligt...

Der er ingen produkter eller andet. Det er penge ind, og skaf nye medlemmer, hvorefter du får penge ud... De har så koblet "pointsite" modellen på siden, men det har vel næppe nogen indflydelse?

Produktet er film/filmstøtte, det fremgår da tydeligt.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Pia:

Fashion-Seller:

Nu har jeg brugt tid på at læse konceptet, og jeg er virkelig i tvivl om, det her er lovligt...

Der er ingen produkter eller andet. Det er penge ind, og skaf nye medlemmer, hvorefter du får penge ud... De har så koblet "pointsite" modellen på siden, men det har vel næppe nogen indflydelse?

Produktet er film/filmstøtte, det fremgår da tydeligt.

Filmstøtte i form af penge kan næppe betragtes som et produkt. Hvis man virkelig ønsker at støtte dansk film i en god sagd tjeneste opretter man et støtteforening ligesom alle andre. 

Det er ikke smart at man skal sende sin støtte til et privat firma hvor medlemmerne ikke har mulighed for at se regnskaber eller tjekke hvor pengene ryger hen. 

Når man går ind på hjemmesiden står der nogle filmprojekter, men der står ikke hvilke selskaber der producerer filmene/afsnitene eller hvem der er instruktører. Filmene og serierne er ikke nævnt nogen som helst andre steder på nettet

Hvis man seriøst ønsker at støtte dansk film bør man støtte en forening hvor der er åbenhed om tingene og ikke et privat firma hvor de mest basale oplysninger er skjulte. 

Måske vi kan få oplyst hvilke firmaer der står for indspilning af filmene, hvilke firmaer der klipper dem, instruktører osv. 

Der er kun nævnt tre skuespillere hvor den ene ikke har lavet noget i mere end 10 år, den anden laver sjældent noget mere og den tredie kan jeg ikke umiddelbart finde oplysninger på. I min verden virker det bare ikke seriøst.

Jeg ser frem til at høre flere detaljer om de film der bliver støttet.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller man kunne støtte et filmprojekt med for eksempel kr. 100,- mod at få en biografbillet eller en DVD i bytte. Spørgsmålet er, om man skal gøre tingene mere komplicerede end de behøver at være.

Michael

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 16:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Beklager, at jeg lod min irritation gå ud over dig, det var forkert, jeg var ved at være godt træt, da jeg svarede på dit indlæg - og syntes du havde for travlt med at fremhæve det negative, fremfor at være konstruktiv.

Jeg er ny herinde og kan ikke lige gennemskue, hvornår man kan kalde det en succes med et indlæg, dog mener jeg at de mange visninger af indlæget, uagtet antal kommentarer, er en succes i sig selv.

Efter mine mange år som opfinder/iværksætter, kan jeg godt spotte hvornår, jeg får konstruktiv kritik.

Det glæder mig selvfølgelig, at du syntes det ikke lyder tosset - så lad os vende det til noget konstruktivt.

Hvad skal der til, for at du vil deltage i vores støtteordninger?

Hilsen

Pierre

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 16:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Thomas Frost:

Filmstøtte i form af penge kan næppe betragtes som et produkt. Hvis man virkelig ønsker at støtte dansk film i en god sagd tjeneste opretter man et støtteforening ligesom alle andre. 

Jo den er god nok, filmstøtte er et produkt ifølge den danske lovgivning. At vi har valgt at sætte vores støtteordninger op i MLM-form, er for at give publikum et incitament eller kald det en motivation til at støtte dansk film - havde vi oprette en almindelig støtteordning til dansk filmproduktion, var vi druknet i mængden af støtteordninger.

Mig bekendt eksisterer der ingen private eller offentlige støtteordninger til dansk filmproduktion, hvor du som publikum kan indbetale et beløb.

Thomas Frost:

Det er ikke smart at man skal sende sin støtte til et privat firma hvor medlemmerne ikke har mulighed for at se regnskaber eller tjekke hvor pengene ryger hen. 

Her må jeg så lige korrigere dig.

Hvis du går ind på siden: http://skjultreklame.dk/producenter.html - står der nederst på siden, at filmproducenten/forfattere skal godkende budgettet - og går du ind på siderne: Hjørneløse PrivatHosBetal og Kanon-Kuppet står der øverst på siderne, hvor mange penge der er indsamlet til dato - selvfølgelig kører vi med åbne regnskaber.

Thomas Frost:

Når man går ind på hjemmesiden står der nogle filmprojekter, men der står ikke hvilke selskaber der producerer filmene/afsnitene eller hvem der er instruktører. Filmene og serierne er ikke nævnt nogen som helst andre steder på nettet. 

Hvis man seriøst ønsker at støtte dansk film bør man støtte en forening hvor der er åbenhed om tingene og ikke et privat firma hvor de mest basale oplysninger er skjulte. 

Måske vi kan få oplyst hvilke firmaer der står for indspilning af filmene, hvilke firmaer der klipper dem, instruktører osv. 

Der er kun nævnt tre skuespillere hvor den ene ikke har lavet noget i mere end 10 år, den anden laver sjældent noget mere og den tredie kan jeg ikke umiddelbart finde oplysninger på. I min verden virker det bare ikke seriøst.

Jeg ser frem til at høre flere detaljer om de film der bliver støttet.

Vi skjuler skam ingen oplysninger - den side du henviser til er:

http://skjultreklame.dk/projekter.html - og det projekt der står øverst, er IKKE med i vores støttordning - instruktøren har valgt at være anonym for offentligheden, indtil vi har skabt finansiering til hans film i form af produktplacering (han er selvfølgelig nævnt, i forhold til de sponsorer vi kontakter).

For Hjørneløse PrivatHosBetal kan jeg tilføje, at det er undertegnede der har skrevet historien og instrueret de to første afsnit - de blev filmet i 1996 af det filmselskab jeg havde dengang (TVcom A/S). Der skal bruges kr. 80.000 til redigering/klipning og markedsføring. I de næste afsnit der filmes bliver skuespillerne muligvis udskiftet - og måske filmes det hele forfra.

For Kanon-Kuppet kan jeg tilføje, at er det undertegnede der har skrevet historien og der ikke valgt instruktør til filmen - her skal der bruges kr. 100.000 til optagelse/redigering af pilot.

For begge gælder det, at der ikke er valgt filmselskab eller distributionsselskab og dette først vil ske når der er penge på bordet. Filmbranchen er en spøjs fætter hvor stort set ingen gider kigge på noget, medmindre Det Dansk Filminstitut har lagt en pose penge - hvis DFI giver dig afslag, er der stort set ingen andre steder at skaffe kapital - og det er her SkjultReklame.dk's støtteordninger har sin berettigelse - reklamefinansiering kontra filmstøtte.

Vi offentliggøre snart to nye filmprojekter, med links til steder hvor du kan læse historien, men her vil der heller ikke være nævnt instruktør, filmselskaber eller filmdistributører - og du kan bide dig selv i øret på at vi så snart aftaler med filmselskaber og lign. er indgået, vil vi offentliggøre hvem der er valgt.

Håber ovenstående er tilfredsstillende svar - og har du ideer, må du endelig sige til.

Hilsen

Pierre

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vis  man ser telefon nummer og CVR nummer og det ikke passer med adresse og man skal investre penge , kommer mange alarm klokker op at ringe.

hvorfor er det et andet andet navn på dit telefon numme når man slår op i krak end når man går ind på din hjemmesiden

hvorfor er adresse ikke den samme med telefon nummer og adresse

hvorfor har i ikke CVR nummer

 

 

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 4 ud af 12 (112 indlæg)