Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det ærligste danske MLM-program nogensinde!

Side 3 ud af 12 (112 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

SkjultReklame.dk:

Nej, jeg aner ikke hvor du står - men kan da læse mellem linierne hvad du mener... (og den vej rundt, måske også hvor du står).

Elsker mennesker som basere deres ting på MÅSKE, TROR, HAR EN IDE OM osv... Du aner intet ud fra mit indlæg om tilgangen til MLM... For sjovt nok synes jeg MLM er mega smart i teori, men i praksis er der alt for mange som fucker det totalt up...

SkjultReklame.dk:

Du har da helt ret i det med, at lytte til sine kunder...

SkjultReklame.dk ER et provokerende navn - hvilket skal holdes op mod den netop vedtaget medielov for 2011-2014.

MLM ER den eneste måde vi kan skabe filmstøtte, til film der ellers ikke bliver til noget. Medmindre de bruges som reklamesøjler.

Har læst tråden igennem igen igen, og det er fair nok, at du vil lave et provokerende navn...

Men alle kommentarer køre på det samme, og du bliver ved med at sige, at det er os andre der ik fatter det. Har du evt overvejet, at det er dig den er galt med? At det er måden, hvorpå du formidler informationen og teksten på din side, som bare får folk til at ?????????????????

SkjultReklame.dk:

Efter mere end 20 år som opfinder/iværksætter er jeg sq lidt træt af indlæg som dit forrige - måske overreagerede jeg - måske ikke!

Du skød helt forbi med din kommentar... Du trækker jantelovskortet som det første mod en person, som ik har boet i DK i næsten et årti... Behøver jeg sige andet?

SkjultReklame.dk:

Så svar mig lige på - hvordan skyder vi forbi vores målgruppe? Hvem er vores målgruppe?

Jeg tror på det bedste i folk, indtil det modsatte er bevist - og har da en ide om, at du svarer på vores indlæg for at hjælpe. At du mener jeg er afvisende i forhold til andre indlæg og dem der fatter "nada" af konceptet - kan jeg slet ikke forholde mig til - men det er måske fordi du ikke "gad" læse hele tråden.

Det er vel alle, som elsker dansk film inkl mig. Men når du ik formår at formidle budskabet, så taber du jo ligesom kunderne på gulvet...

Prøv at læse dine egne svar... Der ligger svaret gemt. Og jeg har læst tråden flere gange nu...

SkjultReklame.dk:

NB. Hvorfor vil du ikke lægge navn til dine indlæg???

Hvorfor er det vigtigt? Bruger ik Amino til personlig branding på nogen måde, og derfor har jeg et ganske neutralt navn... Men er det nu os et problem?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Prøv lige at se lidt nærmere på konceptet, det handler selvfølgeligt ikke om MLM!

Men om at gøre opmærksom på problemet med skjult reklame og gerne få folk til at støtte film, der aktivt fravælger det!

Det eneste våben de havde var provokation, hvis tråden havde heddet "Støt vores kamp imod skjultereklamer i film", så var tråden blevet vist omkring 100 gange, og der havde ikke været nævneværdige indlæg fra andre! Nu har tråden været vist over 500 gange og der er skrevet 3-siders indlæg.

Primært fordi ordet MLM indgår i overskrift, og vi myldre alle sammen ind på websitet for at spotte svindlen/fusker tricket, så vi kan påpege det!

Godt gået!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint nok, Peter, men hvad nytter det, hvis det budskab ikke trænger igennem? Og 500 negative sidevisninger er altså værre end 100 positive side visninger.

Ikke godt gået i mit hoved.

Michael

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det var det eller glemsel, så er det jo et godt bytte. Plus hvis man tænker lidt over det er det jo fundamentalt et godt projekt de har gang i!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg brugt tid på at læse konceptet, og jeg er virkelig i tvivl om, det her er lovligt...

Der er ingen produkter eller andet. Det er penge ind, og skaf nye medlemmer, hvorefter du får penge ud... De har så koblet "pointsite" modellen på siden, men det har vel næppe nogen indflydelse?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 27. May 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Synes det er imponerende så afvisende du er overfor alle indløg i denne debat. Men det må du om, det er dit projekt, og vi andre er bare potentielle kunder, som er skræmt væk, fordi vi misforstår budskabet, eller fatter nada af konceptet...

Har lige siddet og læst hele tråden, og jeg kan sjovt nok ikke se, at Pierre er afvisende, tværtimod tager han da med tak imod alle gode råd og efterspørger flere. Der er vel ingen, som blindt følger alle de råd de får, og at SkjultReklame.dk så bare har en meget bevidst holdning til deres koncept og domænenavn, er vel ikke nødvendigvis skidt?

Product placement er helt nyt i Danmark, og selvfølgelig skal man da skabe debat og provokere for at gøre sig bemærket.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 00:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej - hvem du nu end er!

Fashion-Seller:

Du skød helt forbi med din kommentar... Du trækker jantelovskortet som det første mod en person, som ik har boet i DK i næsten et årti... Behøver jeg sige andet?

Vil nu ikke lige beskyldes for, at det var det FØRSTE jeg gjorde - og Aksel Sandemose, som skrev Janteloven, var ikke dansker!

Fashion-Seller:

Nu har jeg brugt tid på at læse konceptet, og jeg er virkelig i tvivl om, det her er lovligt...

Der er ingen produkter eller andet. Det er penge ind, og skaf nye medlemmer, hvorefter du får penge ud... De har så koblet "pointsite" modellen på siden, men det har vel næppe nogen indflydelse?

- Og hvad er det lige for et kort du trækker hér? Ulovligt-kortet...

Selvfølgelig er det lovligt - og der ER et produkt - støtte til dansk film. Og så "gider" jeg sq ikke kommentere mere på dine indlæg - hvor blev det konstruktive af?

Når du kun kan hetze - er det ud til højre med dig - hvordan du er blevet "ekspertblogger", er mig ubegribeligt!

Hilsen

Pierre

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 00:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Nej da, 500 sidevisninger (eller i skrivende stund knap 650) kan ikke måles i 100 positive - og hvor ved du fra at de "500" er negative?

Indkøberen/Fokus:

Fint nok, Peter, men hvad nytter det, hvis det budskab ikke trænger igennem? Og 500 negative sidevisninger er altså værre end 100 positive side visninger.

Ikke godt gået i mit hoved.

Michael

- og nu trækker jeg sq Jantelovskortet igen..!

Hilsen

Pierre

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

SkjultReklame.dk:

Når du kun kan hetze - er det ud til højre med dig - hvordan du er blevet "ekspertblogger", er mig ubegribeligt!

Alt er som det plejer... Så snart man stiller spørgsmål, så er det en hetz...

Men fair nok jeg forlader tråden, og ønsker dig held&lykke med projektet ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 01:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsby

Lundsby:

Jeg tror det var det eller glemsel, så er det jo et godt bytte. Plus hvis man tænker lidt over det er det jo fundamentalt et godt projekt de har gang i!

To ord til dig - mange tak!

Hilsen

Pierre

Side 3 ud af 12 (112 indlæg)