Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Analytics stoppede i går eftermiddag - what to do?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens, 

Mit analytics valgte at stå af igår eftermiddag, og har bestemt at jeg ikke har haft besøgende siden, problemet er jeg ikke tror på spøgelser og der dukker sjovt nok kommentarer op til nogle af indlæggene. 

Nogen der har prøvet det før? - Evt har en ide til hvordan man fikser det?, når jeg er inde i analytics har jeg prøvet at tjekke sporingsstatussen, og den siger det fungerer, hvilket det altså ikke gør :s 

 

Anyone please? Smile

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København N.
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin!

GA spillede mig lignende puds i forgårs og viste også, at jeg havde haft 0 besøgende denne dag, hvilket heldigvis ikke stemte overens med virkeligheden: 15-20 timer senere opdateredes mine data med tilbagevirkende kraft og jeg tror, at du vil snart vil se samme opdatering.

Lagersalg, udsalg & tilbud på babyudstyr og babytøj - babypaabudget.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft problemer med min adsense idag hvor jeg har haft xx klik men ingen sidevisninger. Kan være google har lidt problemr med servere eller opdateringer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene, var lidt bekymret for det passede nogenlunde med at jeg havde installeret et plugin på min ene side som skulle gøre analytics mere effektivt. 

- Min bekymring gik derfor på om det kunne have lavet et problem, men må bare vente lidt, og håbe det kommer lige pludseligt :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)