Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til navn

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Vi er to unge på 21 der har en idé om at starte en virksomhed der hjælper primært unge med deres forsikringer, boligstøtte, su, telefoni, TV, internet, og evt mere i samme stil. 

Vi forestiller os det er noget med at de bliver kontaktet via telefon eller vi kommer ud til kunden og går deres forsikringer, og mere igennem, for at finde et bedre måske billigere alternativ.

Vi regner med det skulle koste en 500 kr pr tjek hvor man enten kunne gøre dette hvert halv eller halv-år. 

Nogle der har en ide til et navn. Det skal gerne være, Kort, Nemt at stave, og gere starte med "A" eller en af de første bogstaver. 

 

Mange tak..

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Andersen:

 Vi er to unge på 21 der har en idé om at starte en virksomhed der hjælper primært unge med deres forsikringer, boligstøtte, su, telefoni, TV, internet, og evt mere i samme stil. 

God idé :)

 

Morten Andersen:

 Vi regner med det skulle koste en 500 kr pr tjek hvor man enten kunne gøre dette hvert halv eller halv-år. 

Jeg er ikke så sikker på at de unge tænker på og vil bruge 500 kr. på forsikringshjælp osv.

Jeg tror at I ville få mere succes med konceptet, hvis I istedet anvendte No Cure - No Pay tilgangen. F.eks. ville I så få et procentdel af det sparede beløb.

Held og lykke med projektet og navnet.

Jeg kan ikke lige komme på nogle navne, desværre. :)

Kommer snart...

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

abcung

atvaereung

alttilunge

altforunge

ARGHung

budgetung

hjaelpunge

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

AchtUNG

Altså - vær opmærksom, der er penge at spare.

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke så sikker på at de unge tænker på og vil bruge 500 kr. på forsikringshjælp osv.

Jeg tror at I ville få mere succes med konceptet, hvis I istedet anvendte No Cure - No Pay tilgangen. F.eks. ville I så få et procentdel af det sparede beløb.

 

Problemet med dette er at man nogle gange kan være ude for at man måske mangler en forsikring eller man ønsker en hurtigere internethastighed, derfor skal man betalte mere, men alt har vi stået for.. Så det er også iden.. :)

Men har ellers selv tænkt over det, og det kan da også godt være jeg ændre mening igen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Klart nogle gode bud der kommer. Har selv tænkt på noget i stil med Assistent(en) eller personlig assistent, altså en PA. :) 

Altforunge er da også en rigtig god en.

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad siger folk til "Adjudanten".. pga:  adjudant, officer, der er tjenstlig assistent hos en kongelig person, hos forsvarsministeren eller en højerestående officer. 

 

Lad mig høre.. Det handler jo nemlig også om domænenavn..

Fra Glasgow
Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne også være

ForvirretUng (lidt ala den engelske hjemmeside www.confused.com, som har stor success) 

Altduskalvide 

Athjælpe 

Bare nogle forslag :)

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

A-Team - Vi banker din økonomi på plads!

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes idéen er super god! Jeg tror dog det er svært at komme fysisk ud til de unge, men hvad med at formidle det over nettet? Lade de unge udfylde et skema hvor de skriver forsikring bla bla.

Hvis I kan gøre det bedre, så koster det X kroner (alt efter hvor meget bedre det kan gøres).

Så skal I jo også huske en aftale med de forsikringsselskaber i leverer flest kunder til (de betaler gerne et par hundrede kroner pr. nye kunde), således I tjener penge i begge ender.

Det er også lige før det er muligt at fjerne betalingen fra de unge, så I kun tjener når i leverer nye kunder til forsikringsselskaberne, det kunne I sagtens tjene meget på.

Blot en idé :-)

Navneforslag:

  • Alternativt
  • Apportunity (ordleg med opportunity)
  • Alternative
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)