Jeg bruger pt. Summa Summarum i forbindelse med butik og webshop. Lagerstyring har jeg ikke tidligere gjort meget i, men i kraft at større sortiment, flere restordre, bestillinger, leverandører m.v., så begynder det at knibe med at holde styr på det hele.
Jeg kører endvidere med Oscommerce, og ønsker integration imellem de to.
Hvad kan i anbefale af løsninger, så det hele er så overskueligt, glidende og nemt som muligt? (enkeltmandsvirksomhed).
ah det er nok i lidt for god tid at spørge ind til det
idet Visma Avendo Økonomi just lige nu er under lancering - men det jeg har set til den - så mangler der lidt på performance rundt i programmet endnu før man kan sige at den er kørende.
Det var så måske en lige stram nok konklussion at drage på min foreløbige melding.
Min lidt forbeholdne udmelding var foranlediget af at jeg som SummaSummarum forhandler har været til et orienteringsmøde, hvor vi fik en hurtig gennemgang af brugerfladen i Visma Avendo Økonomi - og her selvfølgelig fik indblik i de mange flere muligheder, der ligger i det nye program. F.eks. har det flerbrugermulighed, hvad Summa ikke har.
På tidspkt. for dit spørgsmål havde jeg ikke fået programmet hentet - og det er meget lidt jeg har været inde i det. Vi Summarum-forhandlere er ej heller blevet oprettet som forhandlere; så der mangler en del endnu i at man kan sige at jeg skulle være istand til at komme med et kvalificeret udsagn om alle muligheder/forskelle endsige fordele/bag- ved de 2 programmer. Når jeg har haft lejlighed til at prøve det godt af skal jeg nok vende tilbage med et udsagn herom.
Men generelt kan man sige at det koster jo ikke noget, at hente en 45 dages licensmulighed hjem og så teste det af for free. Grundliggende kan man sige at Avendo Økonomi bygger på en licenspris HER og NU og så en månedlig udgift for support udi programmet tekniske funktion (og kun det) + løbende opdatering af softwaren; hvor SummaSummarum er en EENgangspris for de forskellige programudgaver.