Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SummaSummarum vs. Visma Avendo Økonomi vs. erfaringer? :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg bruger pt. Summa Summarum i forbindelse med butik og webshop.
Lagerstyring har jeg ikke tidligere gjort meget i, men i kraft at større sortiment, flere restordre, bestillinger, leverandører m.v., så begynder det at knibe med at holde styr på det hele.

Jeg kører endvidere med Oscommerce, og ønsker integration imellem de to.

Hvad kan i anbefale af løsninger, så det hele er så overskueligt, glidende og nemt som muligt? (enkeltmandsvirksomhed).

Mvh

HH

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

ah  det  er  nok  i  lidt  for  god tid  at  spørge  ind til  det

idet  Visma Avendo  Økonomi   just  lige  nu   er  under  lancering  -   men det jeg har  set  til  den   -   så  mangler   der  lidt  på  performance  rundt  i  programmet   endnu  før  man  kan  sige  at  den  er  kørende. 

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

okay, er der noget andet som kan anbefales i stedet?
Som ikke nødvendigvis koster en bondegård :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det  var  så   måske  en  lige  stram  nok  konklussion  at  drage   på   min  foreløbige  melding.

Min  lidt  forbeholdne  udmelding  var foranlediget  af  at  jeg som SummaSummarum forhandler har været til et orienteringsmøde, hvor vi fik en  hurtig gennemgang  af brugerfladen i Visma Avendo Økonomi -  og her selvfølgelig fik indblik i de mange flere muligheder, der ligger i det  nye program. F.eks.  har det flerbrugermulighed, hvad Summa ikke  har.

På tidspkt. for dit  spørgsmål  havde  jeg  ikke  fået  programmet hentet - og det er  meget lidt jeg har været inde i det.  Vi Summarum-forhandlere  er  ej  heller blevet  oprettet som  forhandlere; så  der  mangler  en del endnu  i at man kan sige at jeg skulle  være istand til  at  komme  med et  kvalificeret udsagn  om  alle  muligheder/forskelle  endsige  fordele/bag-  ved  de 2  programmer.  Når jeg har  haft lejlighed  til  at prøve  det  godt  af skal  jeg  nok  vende  tilbage med et  udsagn  herom.

Men generelt  kan  man  sige   at  det  koster  jo  ikke  noget,  at  hente  en  45 dages licensmulighed  hjem  og  så  teste   det  af  for  free.   Grundliggende kan  man sige  at  Avendo Økonomi  bygger  på  en  licenspris HER og NU  og  så  en  månedlig udgift  for support udi programmet tekniske funktion  (og kun  det) + løbende opdatering  af softwaren;  hvor  SummaSummarum  er  en  EENgangspris for de  forskellige programudgaver.

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)