Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Registrering af no. domæne og fr. domæne

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer.

Nogen som har erfaring med hvad man gør når man skal registrere no. og fr. domæner. Begge domæner kræver lokalt tilhørsforhold - er der nogen vej uden om at registrere sin virksomhed i Norge og Frankrig?

 

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Der findes stråmænd du kan købe sådanne domæner igennem, men spørgsmålet er om det er nødvendigt. Det mener jeg meget sjældent at det er. For folk i de lande hvor køb af domænenavne er stærkt begrænset har vennet sig til at mange lokale virksomheder benytter "annonyme" domæner som .com, .net, .nu, .eu eller andet som frit kan købes.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er uenig. Kender flere virksomheder i de pågældende lande, hvor de har heftig traffik på lokaldomænet, selvom de brander på .com.

Kan anbefale Safenames som vi bruger - god service, gode priser og meget hurtige...

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 21-01-2007 14:02:26 Forfatter: engodsag
Jeg er uenig. Kender flere virksomheder i de pågældende lande, hvor de har heftig traffik på lokaldomænet, selvom de brander på .com.

Kan anbefale Safenames som vi bruger - god service, gode priser og meget hurtige...


 

ellers er der også buydomains

http://www.buydomains.dk/DomainRegistrationNo.asp


 

Der kan du købe begge dele

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 04:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt at tråden er gammel, men det er vist på sin plads at sige at folk skal holde sig fra Buydomains.com, hvis de skulle finde på at starte op igen. De er ikke bare lusket som nogle andre virksomheder i branchen, men direkte svindlere. 

se blandt andet http://www.trustpilot.dk/review/www.buydomains.dk 

 

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender flere der har haft rigtig store problemer med .no domæner selv om de har fået hjælp.

Du kan evt lave .com og knytte det til norge i google webmaster tools.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)