Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningen sælges pga sygdom

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pakimport:

Jeg mente intet ondt med mit indlæg, synes bare fleste skriver de sælger for de er syge.

Så prøv at læse dit eget indlæg, og især det jeg har understreget...

CITAT:
" Helt æreligt skriver de det for de kan ikke finde en anden undskyldning for komme af med sin tabsgivende forretning?"


Hvis du så lige tager din rationelle hjerne "på", så kræver det ik meget logik at regne ud, at ÆRLIGT + UNDSKYLDNING + TABSGIVENDE = MEGET NEGATIVE ORD!

Hvordan kan du iøvrigt komme med dine påstande? Har du kontaktet "alle" dem, som sælger deres virksomhed pga sygdom og set, at de giver underskud, og de blot kommer med en undskyldning?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal vi da lige tage den med ro og klappe hesten

Hverken overskriften eller indlægget fra Pakimport retfærdiggør de svar som er i denne tråd.

Pakimport:

Helt æreligt skriver de det for de kan ikke finde en anden undskyldning for komme af med sin tabsgivende forretning?

Et Menneske forsøger, men få undtagelser,  at optimere / opnå det maksimale, hele samfundet fungerer på den måde, så hvis man kan få mere ud af at skrive at man sælger pga. sygdom, gør folk selvfølgelig det, det går så muligvis indirekte ud over er så dem som VIRKELIG sælger på grund af sygdom, men det kan man jo ikke rigtig gøre noget ved.

 

 

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Pakimport har været så hensynsfuld at rette den oprindelige overskrift, som var medvirkende årsag til de fremkaldte reaktioner. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)