Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Behandlingstid på ansøgning til dankort internetaftale hos PBS

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der én der ved hvor lang tid man skal regne med at behandling af ansøning til dankort internetaftale hos PBS kan tage?

Har ventet små 14 dage hvilket er helt ok - kunne bare være lidt interessant at vide ifht den videre planlægning om jeg skal vente 14 dage mere, en måned eller hvad ved jeg... Smile

Så hører gerne om hvor længe andre har ventet...

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Struer
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

For mit vedkommende ventede jeg godt 3 uger i alt. Men du kan altid ringe derind og spørge hvor langt de er i forløbet - det svarer de gerne på.

 

Med venlig hilsen

Thomas

Sportsstuff.dk - stort udvalg af badehætter

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er lidt forskelligt vi ventede første gang ca. 14 dage, anden gang 4 uger

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jul 10
Indlæg ialt: 52
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Pt. skal du regne med en behandlingstid på op mod 5 uger.

Men det hjælper altid, hvis man ringer og rykker dem for en status.

Med venlig hilsen
Morten Lanng - ePay / Payment Solutions - www.ePay.dk

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for meldingerne!

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chano

Det tog mig et sted mellem halvanden og to måneder at få et svar fra PBS. Derefter bad de om en garanti/sikkerhed. Læg derfor en masse besvær og tid med bankgaranti og alt mulig til .... (smør). Hvis du skal have garanti til sikkerhed og din bank samtidig skal tygge på den, kan det nemt tage 3 måneder. Måske var jeg bare uheldig, men been there done that. 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ventet en måed nu, men har lige rykket dem på telefonen. En uge mere, fik jeg af vide, så skulle der nok ske noget. Der er åbenbart travlt her op til jul Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)