Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliver Min Idé En Succes?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Hvordan kan man undersøge om markedet går og mangler mit produkt, eller min service indfor det ene eller det andet. 

Findes der evt. et firma som tilbyder at undersøge markedet i forhold til min idé/produkt?

 

Venlig Hilsen

Mohamad

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 03:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Gør det selv og spar mange penge....eller

Mikro: Prøv at få nogle møder med potetielle kunder og se hvad de siger til din selvfølgelig professioneller præsentation... Big Smile

Makro: Gratis varestatistik (eller næsten) på nettet National Dansk produktion + Import - Eksport, så kender du nogenlunde markedet størrelse i kroner/ører

// 

 

 

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 06:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret :-)

 

ExportInnovation:

Gør det selv og spar mange penge....eller

Mikro: Prøv at få nogle møder med potetielle kunder og se hvad de siger til din selvfølgelig professioneller præsentation... Big Smile

Men ved du om det er lovligt, at ringe rundt til 500-600 potentielle kunder og høre hvad de synes om varen? Jeg ved nemlig at det kun er salg af blade, aviser og lign. ting som er lovligt at sælge over telefon, men det jeg vil, er jo heller ikke at sælge, men ønsker bare en nogle få oplysninger. Eller er det stadig forbundet til salg?

Nogen andre der evt. kender til dette?

 

Tak

Mohamad

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)