Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - er det bedre at linke fra det ene site til det andet eller helst via 3 sites?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

lidt kryptisk er overskriften, men jeg prøver lige at gøre det mere klart.

Hvis man tager SEO-brillerne på, giver det mere mening at linke fra site a til b og tilbage igen eller hellere fra site a til b og fra b til c og fra c til a?

Jeg mener at have læst om det på et tidspunkt, men kan ikke finde det mere.

Hvis man linker fra a til b og tilbage igen, vil det have negative konsekvenser?

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg mener det er Thomas Rosenstand som i sin bog eller på sit website et sted skriver om det på netop den måde som du stiller det op her.

Hvis du har hans bog så prøv at kigge der, eller på hans bloghttp://www.thomas-rosenstand.dk/

Ellers kommer der måske nogen herind der kan afklare det :)

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

tak for det.

Det jeg også forestiller mig ved de to eksempler jeg gav er, hvilken pagerank siderne har.

Men ja, kunne være fint at høre Thomas Rosenstand eller en anden ekspert om det her emne..

 

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er stadig gennemskueligt for Google - især hvis der ikke er nogen sammenhæng mellem siderne (indholdsmæssigt)... Men af de to (onder) ville jeg afgjort tage A --> B --> C ;)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der overhovedet noget der ikke er gennemskueligt for google? ;-)

Tak for hjælpen - jeg vil prøve det.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 156
Fra  Symatic Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

a til b og fra b til c og fra c til a

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 92
Fra  Media-now.dk - Københavns eneste socialøkonomiske grafiske bureau Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg har udviklet en ny hjemmeside, får jeg et link på til mit site, og jeg nævner det nye site på mit eget. Det er åbenbart rigtig dumt? Jeg kan dog se, at mit eget kommer op af og til, så jeg er åbenbart ikke blacklistet, men er mine kunder? Hvordan kan jeg vide det?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars :
Er der overhovedet noget der ikke er gennemskueligt for google? ;-)

Ja, de har forsøgt at gennemskue mig i over 12 år nu - og det er ikke rigtig lykkedes for dem :)

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hamburg1991:
Ham her skulle efter sigende vide en smule om det

Både og. Han ved en masse om Google og Nettet generelt. Men hans opgave og ekspertise er ikke SEO. Han beskriver det Google gerne vil have. Og det er ikke altid det samme, som det der virker i forhold til SEO.

I den konkrete video viser Matt sig fra sin dårligste side med et enormt ensporet syn på relevans. Det er meget ofte meet relevant, at liste de virksomheder du driver. Også selvom produkterne ikke har noget med hinanden at gøre. Der kan være mange gode grunde til, at det gavner en besøgende at vide hvad du står bag - udover det site de lige ser på. Uanset at de andre sites har med andre emner at gøre.

Det er dog helt korrekt, som nogle tidligere har anført i denne tråd, at Google godt kan gennemskue de fleste link-netværk du selv sætter op - før eller siden. Hvis du er rigtig dygtig kan du slippe afsted med det lønge - er du mindre dygtig kan det hurtigt brase sammen.

Det er også helt korrekt det Matt siger med, at man ikke skal krydslinke 300 sites i bunden af alle sine sider. Men det er der nu flere gode grunde til at lade være med. Har du 300 sites skal du opbygge en lidt mere sofistikeret arkitektertur.

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)