Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I gang med at få inbound links - nogle som vil bytte?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen! 

Jeg er i gang med at få nogle inbound links på min blog, da jeg skal have højere rank i søgemaskinerne, og egentlig også flere besøgende.

Derfor tænkte jeg, at jeg måske kunne få en masse inbound links herinde - mod jeg selvfølgelig også linker til jer, i min blogroll på min blog.

Det må meget gerne være noget som har relevans til det emne min blog handler om, men andre sider er også velkomne. :)

Min blog: http://mr-danielson.dk.

Jeg håber vi kan finde ud af at forveksle nogle links. :)

Tak på forhånd! 

Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

ved ikke hvad google syntes om linkbytte, men det er måske meget godt at gøre det lidt i det private.

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg har kunnet læse mig til, forbedrerer det da SEO, når man har mange links i hvertfald - men ikke overdriver. :) 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt, at det forbedre SEO. Men ikke hvis de links bliver oprettet med det ene formål at få højere rank, og du samtidig som nu gør Google opmærksom på at du rent faktisk bytter links. Dette kan have en negativ effekt :)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Det er korrekt, at det forbedre SEO. Men ikke hvis de links bliver oprettet med det ene formål at få højere rank, og du samtidig som nu gør Google opmærksom på at du rent faktisk bytter links. Dette kan have en negativ effekt :)

Har stadig ikke fundet ud af hvor meget Google kan finde ud af, altså bare selve søgemaskinen, men er ret meget. Er ikke klar over, som du siger om den kan finde ud af at jeg prøver at få inbound links, men hvis det ikke er voldsomt, og ikke betragtes som spam, kan det vel ikke betyde noget? :P 

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lukker tråden, vil ikke risikere at få dårligere rank :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Lomholt:
Har stadig ikke fundet ud af hvor meget Google kan finde ud af, altså bare selve søgemaskinen, men er ret meget. Er ikke klar over, som du siger om den kan finde ud af at jeg prøver at få inbound links, men hvis det ikke er voldsomt, og ikke betragtes som spam, kan det vel ikke betyde noget? :P 
Nu er Google jo mere end en robot, der sidder også mennesker bag. så jo de kan sagtens se at du efterspørger nogle links til din hjemmeside. Det er også derfor der er en anden som skriver at du nok skal tage det spørgsmål op privat.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)