Jeg fatter eks ikke hvorfor der ind i mellem bliver sendt en grøn bluse, når der nu for filan står på pakkesedlen at de skal have en rød
Fejl kan altid ske - selv for de bedste. Men fejl kan man opdage og så rette.
Det vi snakker her lyder mere som det der er mest udbredt: Manglende omhu - både i valg af dem der skal udføre opgaven og i udførelsen af alle dele af opgaven.
Ja, flytning af en stor shop kan bestemt godt byde på mange komplekse udfordringer, men det er et uomtvisteligt faktum at det sagtens kan gøres stort set uden forstyrrelser i søgemaskinetrafikken. Jeg har selv været med til det på både store, ekstremt store og mindre websites - med og uden shops, et utal af gange. (Og nej, jeg kan af naturlige årsager ikke dele fortrolige kundeinformationer med andre).
Ja, faktisk vil jeg gå så langt som at sige, at målet ikke alene bør være, at der ikke går noget galt - men derimod at der bør ske direkte forbedringer efter flytningen. Når man skifter platform kan der være mange gode grund til det - men ens SEO bør da i samme anlending også blive bedre. Ikke bare "ligeså god" - og ALDRIG dårligere. Det er heldigvis også lykkedes for mange af mine kunder gennem tiden.
SEO verdenen er en galakse for sig selv
Ja, det er et komplekst område med en meget hurtigt og foranderlig udvikling. Men det er der mange andre områder som også er - ikke mindst dem, der knytter sig til Nettet. Det er der ikke så meget at gøre ved. Personligt elsker jeg denne foranderlighed - andre hader det. Kan man ikke lide det skal man nok overveje om man skal kaste sig over et område der udvikler sig lidt mere roligt og som er knapt så komplekst.