Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Emballage produktion!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Ville blot fortælle at jeg lige har lukket en aftale med et udenlandsk trykkeri, som leverer god kvalitet, super høj service, og en leadtime der ville få de fleste danske trykkerier til at blive grønne af misundelse.

Ud over dette er priserne yderst konkurrence dygtige - så hvis du har et print job, eller evt. kunne tænke og starte et tættere samarbejde op med os, med sådanne løsning.

Blot for at give et eksempel, på et job som jeg selv skulle have løst nu og her:

4000 æsker, e-flute, trykt i 4-F offset, stans og plader

I DK koster dette ca 23.000 kr

Vores trykkeri i udlandet skal tilsvarende have 11.000 kr , og dette er inkl. fragt til en adresse i DK - levering indenfor 2-3 uger (i mit eget tilfælde fra leveret artwork til levering i DK = 14 dage)

Så kom frisk hvis i har nogle opgaver vi kan løse til en god pris - hvis i sender mig noget artwork får i også gerne en pris, blot så i har noget og sammeligne med - hvis i får æsker produceret andet sted.

send gerne en PB eller en mail på info@pondusdenmark.dk

MVH

Bendtsen 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

...den røg lige ind som et bogmærke Yes

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kennet

Det er bare i orden :) - hvem ved, det kunne jo være du i fremtiden kunne få brug for vores service.

Go weekend.

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen

Ville blot lige sige, at jeg indenfor kort tid tager en tur til Trykkeriet, for at diskuterer nogle af vores projekter - så hvis nogle har et projekt de gerne vil have pris på, så sig endelig til.

Håber i alle har haft en fantastisk weekend.

Bendtsen

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske du kan hjælpe med, at finde en pris på æsker i størrelsen 6x6x5 cm? :-) Æskerne skal være i sort blank/mat.

Jeg kunne godt tænke mig priser både med - og uden tryk. Hvis der skal tryk på er det kun på den ene side af æsken i én farve.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Taler vi indfarvet karton? - har du evt. et billede du kunne smide på min mail?

Bendtsen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)