Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opfølgningsmail

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Glenn Kibsgaard:
Som aftalt vedhæftes de informationer du efterspurgte over telefonen, om vores virksomhed.

Du kan også logge dig ind, helt uforpligtende, på vores demosite med nedenstående oplysninger - her kan du klikke lidt rundt og få en fornemmelse af hvordan produktet virker.
Adresse: [URL]
E-mail: [brugernavn]
Password: demo1234

Vi har en åben hotline for vores kunder, så du komme i kontakt med os, når du har spørgsmål. Tel nr.:

Jeg håber, at e-mailen har fanget din interesse for en dialog, omkring de muligheder et samarbejde vil give jer. Syntes du, at det kunne være interessant, at vi lært dig og (virksomheden) bedre at kende, så kontakt mig på telefon nr.:

Med venlig hilsen

Det syntes jeg lyder rigtigt godt, men jeg ville dog hvis jeg stod i situation, gøre hver introduktion unik, skrive et par linier med referencer til den specifikke samtale, der gør at kunden føler at mailen han modtager er unik og rettet mod ham..

Jeg syntes ikke der er noget værre end at modtage en "skabelon" hvis man ved det er en skabelon, men samtidig er det jo komplet åndsvagt at skrive det hele hver gang, så en unik introduktion tror jeg ville gøre det?

Jeg står selv og skal snart til at udfærdige en mail meget lignende det her, dog med vedhæftet salgsmateriale, men jeg syntes det ser godt ud, go inspiration Yes

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)