Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette lovligt ifølge Google Adsense reglerne?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Jeg faldt tilfældigvis over en side, og da det jo ikke er for at hænge nogen ud, men af ren interesse - især da jeg så kan kontakte ejeren af siden, da det jo ikke ville være særlig fedt at blive bannet fra adsense pga. det, så vælger jeg lige at give linket - ellers må moderatorerne lige sige til, da jeg ikke vil overtræde nogen regler.

Anyway:

Jeg mindes at have hørt eller læst et sted at det absolut IKKE er lovligt at smide adsense HELT øverst i toppen af siden, så det er det første man ser - hvor man så derefter skal scrolle ned for at se den helt oprindelige side. Dette lyder jo meget logisk da det jo ellers vil virke stort set som et parkeret domæne IMO.

Anyway, dette kunne for det første indbringe en masse penge til andre hvis det er lovligt - og hvis ikke det er - ja så blev jeg det meget klogere, og vil da helt klart kontakte ejeren af siden og "advarer" ham/hende.

Link: [Linket er alligevel blevet slettet, da jeg fandt ud af at det var en amino-brugers side, og han skrev venligt om jeg ville fjerne det, og det vil jeg naturligvis.]

Efter linket er blevet slettet er en forklaring på hvordan det ser ud:

I toppen af siden er der 3 annoncer fra adsense i størrelsen:

336x300 placeret ved siden af hinanden, som det FØRSTE man ser, og ikke en integreret del af siden.

Hvad siger i til det?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Adsense?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Adsense?

Ja - det er adsense, men placeringen på denne.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se at adsense nu er blevet fjernet fra siden Casper - så du kan nok ikk' se det hehe :-)

Men har skrevet yderligere forklaring i starten.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)