Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skattebrevkasse søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen, som kender en god skattebrevkasse for privatpersoner - altså lønmodtagere uden egen virksomhed? På anettesand.dk svarer jeg gerne om spørgsmål fra selvstændige og iværksættere om regnskab, bogholderi, administration og - lejlighedsvis (og nogle gange med hjælp fra min Amino-rådgivergruppe) skatteemner. Men jeg får meget, meget tit spørgsmål fra lønmodtagere, mest om kørselsgodtgørelse og diæter. Det fylder for meget, og jeg har nu skrevet et nyt indlæg, hvor jeg gør opmærksom på, at de må gå et andet sted hen. Men hvor?

Jeg kan ikke finde nogen god brevkasse for lønmodtagere om skatteforhold. Er der ikke nogen, som har lyst til at lave en, hvis det virkelig ikke findes?

Dbh
Anette Sand

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det er da et rigtig godt bud, som jeg vil videreformidle. Har du nogen fornemmelse af om alle/mange får svar?

Dbh
Anette
http://regnskabsskolen.dk

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette,

Nej, desværre ved jeg ikke, hvordan deres procedurer er.

Men jeg vil tro, at de bruger det aktivt som en del af deres reklame i at få flere abonnenter på deres fysiske magasin, som kommer ca. 1 gang om måneden (tror jeg).

Så mon ikke de er interesserede i at hjælpe (sælge til) folk, eller i det mindste servicere de kunder de har i forvejen?

 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmålet er om det er rette forum. Penge og Privatøkonomi er i mine øjne et popblad og mange af de svar, råd og tricks som anvises er mere eller mindre forkerte.

For min del må jeg sige at jeg hverken har tid eller mulighed for at lave en sådan brevkasse. Hvis jeg gjorde det ville det være en hån mod de kunder som via deres revisorer betaler for min rådgivning.  

 

 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)