Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VPS.net råd - nogen der kan hjælpe?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg vil høre om der er nogen der har erfaring med vps.net specielt om deres managed service. Jeg overvejer stærkt VPS.net men vil lige høre jer på amino først. Hvor mange nodes bruger i og til hvor store sites (trafik etc)?= har i flere site til at køre på jeres vps?

 

Håber i kan hjælpe.

 

NIL out

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi er netop ved at flytte til VPS.net, og er pt. ved at faa flyttet alle vores ting til vores nye vps. Nu har vi ikke de store erfanger endnu som jeg kan dele med det, men ind til videre er vi meget tilfredse; baade med prisen, den frihed og kontrol vi har samt deres support. Har skrevet til den en enkelt gang, og fik svar efter cirka 30 minutter.

Foelger lige med i traaden her, hoerer gerne om andres erfaringer med VPS.net.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft vps. net i et par måneder med deres managed service. De flest supportere er rigtige flinke og kompetente og til at arbejde med, dog er der jo altid undtagelser.

Jeg har siddet i mange timer med supportere med tweeking af min vps.net og de er rigtige gode til at hjælpe. De er til at få fat på 24/7 og det er meget få gange hvor jeg ikke har fået svar inden for nogen timer :)

 

Det er pengene værd :)

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:
Jeg har haft vps. net i et par måneder med deres managed service. De flest supportere er rigtige flinke og kompetente og til at arbejde med, dog er der jo altid undtagelser

 

Tak for dine input. Hvordan har svar tiderne været når siderne loades af brugerne og har du haft nogle seo problemer med at have en løsning som ikke er placeret på en dansk host?

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det eneste vi har igennem VPS.net er Akamai CDN trafik, men jeg har tidligere haft servere hos UK2, som ejer VPS.net og der var jeg yderst tilfreds. De er søde og rare, de reagerer hurtigt og forstår hvad man siger til dem når man taler i meget tekniske termer. 

Til dem der ikke ved det så er deres CEO i UK2 group dansker.

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

NIL:

BruunMedia:
Jeg har haft vps. net i et par måneder med deres managed service. De flest supportere er rigtige flinke og kompetente og til at arbejde med, dog er der jo altid undtagelser

 

Tak for dine input. Hvordan har svar tiderne været når siderne loades af brugerne og har du haft nogle seo problemer med at have en løsning som ikke er placeret på en dansk host?

Jeg køre med Litespeed på min vps samt en del optimization på database delen da jeg håndtere store csv filer og import af csv filer. Men load tiderne er ganske fornuftige og du vil kunne mærke forskel på adminstrationsdelen hvis du er vant til one.com, gigahost.dk osv. Det er så ikke noget unikt ved vps.net men det at du har en vps fremfor webhotel.

 

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:

NIL:

BruunMedia:
Jeg har haft vps. net i et par måneder med deres managed service. De flest supportere er rigtige flinke og kompetente og til at arbejde med, dog er der jo altid undtagelser

 

Tak for dine input. Hvordan har svar tiderne været når siderne loades af brugerne og har du haft nogle seo problemer med at have en løsning som ikke er placeret på en dansk host?

Jeg køre med Litespeed på min vps samt en del optimization på database delen da jeg håndtere store csv filer og import af csv filer. Men load tiderne er ganske fornuftige og du vil kunne mærke forskel på adminstrationsdelen hvis du er vant til one.com, gigahost.dk osv. Det er så ikke noget unikt ved vps.net men det at du har en vps fremfor webhotel.

 

Hej Bruunmedia. Tak for dine svar-. Jeg har lige et par spg jeg håber du kan hjælpe med da mine it-kundskaber kan være på en ekstret lille sted. 

Er det lige til at gå til med managed service og hvad indebærer det af services? installerer de f.eks wordpress eller joomla for mig og ordner mine dns og kan jeg have flere sites på samme VPS?

Hvad får man egentlig for de 99 usd per måned? vil de løbende kunnehjælpe dig efterhånden som jeg får flere sites eller skal man betale seperat for det?

 

Håber at høre fra dig

 

MVH NIL

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

NIL:

BruunMedia:

NIL:

BruunMedia:
Jeg har haft vps. net i et par måneder med deres managed service. De flest supportere er rigtige flinke og kompetente og til at arbejde med, dog er der jo altid undtagelser

 

Tak for dine input. Hvordan har svar tiderne været når siderne loades af brugerne og har du haft nogle seo problemer med at have en løsning som ikke er placeret på en dansk host?

Jeg køre med Litespeed på min vps samt en del optimization på database delen da jeg håndtere store csv filer og import af csv filer. Men load tiderne er ganske fornuftige og du vil kunne mærke forskel på adminstrationsdelen hvis du er vant til one.com, gigahost.dk osv. Det er så ikke noget unikt ved vps.net men det at du har en vps fremfor webhotel.

 

Hej Bruunmedia. Tak for dine svar-. Jeg har lige et par spg jeg håber du kan hjælpe med da mine it-kundskaber kan være på en ekstret lille sted. 

Er det lige til at gå til med managed service og hvad indebærer det af services? installerer de f.eks wordpress eller joomla for mig og ordner mine dns og kan jeg have flere sites på samme VPS?

Hvad får man egentlig for de 99 usd per måned? vil de løbende kunnehjælpe dig efterhånden som jeg får flere sites eller skal man betale seperat for det?

 

Håber at høre fra dig

 

MVH NIL

Du kan have flere sites på din vps, alle dem du vil, de hjælper dig med det hele :) De sætter vps'en op for dig og der er mail/chat support 24/7. De hjælper med alt. Jeg har ikke fundet en begrænsning endnu :, Og jeg har simpelthen voldtaget deres support knap så du tror det er løgn :P

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)