Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bytter man links med andre?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en nyoprettet hjemmeside: www.pitstop1000.com.

Jeg prøver at lave lidt SEO opdatering på den og ville derfor gerne bytte links med nogle andre sider.

Mit spørgsmål er:
1. Skriver man blot en email til webmaster og spørger om han ville være interesseret?
2. Skal det være en hjemmeside i samme kategori, eller kan man bare vælge hjemmesider med ens målgruppe?

 

På forhånd tak for hjælpen

Mvh.
Glen

Pitstop1000.com

Dit daglige pitstop med sjove videoer, babes og meget mere

 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Glen:

Hej

Jeg har en nyoprettet hjemmeside: www.pitstop1000.com.

Jeg prøver at lave lidt SEO opdatering på den og ville derfor gerne bytte links med nogle andre sider.

Mit spørgsmål er:
1. Skriver man blot en email til webmaster og spørger om han ville være interesseret?
2. Skal det være en hjemmeside i samme kategori, eller kan man bare vælge hjemmesider med ens målgruppe?

 

På forhånd tak for hjælpen

Mvh.

Glen

Hej Glenn

Ja, linkbytte er normalt kendetegnet ved at man kontakter webmasteren.

Når det er sagt, jeg anbefale dig at benytte din tid på mere effektive linkbuildingsmetoder, da der næsten ingen linkjuice er at hente ved at bytte links.

/ Emil

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Hvor er der mest effekt henne? Artikler? Forumsignatur? 

Mvh

Mark

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Andersen - Kørekortportalen.dk:

Hej Emil

Hvor er der mest effekt henne? Artikler? Forumsignatur? 

Mvh

Mark

Først og fremmest, er det vigtigt at huske på at det er bedre at satse på links fra flere typer hjemmesider, så man ungår at miste hele sin linkbuilding når/hvis mængden af linkjuice fra visse typer hjemmesider forsvinder.

Et godt råd er at gå efter de links der er svære at få fat i, som konkurrenterne ikke har. Skriv f.eks. til webmastere der omhandler samme områder som din egen hjemmeside.

Husk på at det ikke er mængden af links der spiller den store rolle - hellere gå efter de sværre links, som kræver noget mere arbejde. Det plejer at betale sig på sigt.

En anden god mulighed er at blive en ressource, så folk selv begynder at linke til dig.

/ Emil Blücher

Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Glen:

Jeg prøver at lave lidt SEO opdatering på den og ville derfor gerne bytte links med nogle andre sider.

 

Hej Glen, linkbuilding er en ganske væsenlig del af søgemaskineoptimering, men du bør også kigge grundigt på din egen side. Du kan jo starte med at tilrette dine sidetitler så de passer til de ønskede søgeord du ønsker at være godt placeret for.

Mht. linkbytning, så er det lidt mere kompliceret end som så. Der findes mange 'linkbyttere' derude som tilbyder at bytte link, men de gør det ikke for deres blå øjnes skyld ;-) Og så skal du have helt styr på ankertekster og hvilke sider du ønsker at linke fra og til, inden du kaster dig ud i det.

Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil og Morten, tak for jeres hjælp.

 

@morten du snakker om at tilrette min titel på siden, tænker du på at jeg feks. skriver:

Forside - Billeder, funny videoes, videos, os.....?

Mvh.
Glen

Pitstop1000.com

Dit daglige pitstop med sjove videoer, babes og meget mere

 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter min mening:

1: Mail webmaster
2: Mail kun webmaster én gang
3: Lad være med at bede om links på andre sider end nogle der falder indenfor din kategori. (Jeg kunne f.eks. linke min side med freelance sider, php guide sider og alt muligt der ligner. Mens det derimod er rigtig svært for en Poker side at linke - med andet end gambling relaterede sider.

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 263
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav noget gratis for dem og bed om et link på deres site... Bum så har du et link :)

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick T. Rasmussen:

Lav noget gratis for dem og bed om et link på deres site... Bum så har du et link :)

Yes den plejer at virke :)

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)