Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket regnskabs program skal jeg vælge til 3 kaffebarer???

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

lidt spørgsmål til dit tilbud, det er excl dankort ikke ?
har i mulighed for integreret dankort, så kontering af korttyper kan ske automatisk ?

jeg savner lidt Billeder af jeres kasse del, for at hjælpe jer lidt, så er det uhyr vigtigt for butikker at kasse interfacet er simpelt og til at finde ud af, og flowet ikke er lige som i et regnskabs system. så det kunne være lidt rart at i evt lagde en lille video af jeres kasse del op sammen med jeres anden demo(hvilket jeg syntes er super !!)

og så en sidste info jeg syntes der mangler, saldi er et online systrem lige som e-conomic ? eller skal der på regnes installations tid osv eller er det incl ?

Ha en god dag ! :)

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Ipsen:
lidt spørgsmål til dit tilbud, det er excl dankort ikke ?
har i mulighed for integreret dankort, så kontering af korttyper kan ske automatisk ?

Dankort og andre kreditkort håndteres separat, så man skal angive beløb og betalingsmiddel ved hver korttransaktion - desværre.

Vi er dog i gang med at udvikle en integration til Dankortterminaler, men det tager en hel del tid blandt andet grundet godkendelsesprocedurer hos Nets (tidl. PBS).

Jacob Ipsen:
jeg savner lidt Billeder af jeres kasse del, for at hjælpe jer lidt, så er det uhyr vigtigt for butikker at kasse interfacet er simpelt og til at finde ud af, og flowet ikke er lige som i et regnskabs system. så det kunne være lidt rart at i evt lagde en lille video af jeres kasse del op sammen med jeres anden demo(hvilket jeg syntes er super !!)

Det vil vi gøre snarest.

Jacob Ipsen:
og så en sidste info jeg syntes der mangler, saldi er et online systrem lige som e-conomic ? eller skal der på regnes installations tid osv eller er det incl ?

Priserne i det tidligere indlæg er inkl. standardopsætning og installation.

SALDI håndteres med en webbrowser, men systemet kan dog også ligge hos kunden selv, vis dette ønskes. Det angivne tilbud er dog via internettet på vores servere.

Sundkiosken i Aasiaat i Grønland har netop en SALDI-server kørende hos dem selv, som er forbundet med to andre lokationer og otte kasseterminaler i alt. En løsning leveret inkl. hardware til en tredjedel i forhold til den tidligere løsning.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have. Det lyder voldsomt, men det er jo inklusive alt muligt hardware også. Nogle har måske allerede pengeskuffe osv.

/Anette

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette

Anette Sand /Regnskabsskolen:
Tak skal du have. Det lyder voldsomt, men det er jo inklusive alt muligt hardware også. Nogle har måske allerede pengeskuffe osv.

Det er jo et tilbud på hardware, software, opsætning og installering hos kunden inklusiv oplæring i kasseterminalen. Du har så en løsning for flere regnskaber/butikker uden loft på antallet af posteringer som er opdateret efter hvert salg og med overblik over lagersituationen.

Hvis en potentiel kunde i forvejen har dele, som kan bruges, så har det selvfølgelig indvirkning på prisen.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilbud for resten af 2010:

Første kasseterminal: 19.500,-

  • Kasseterminal inkl. touchpc, bonprinter, stregkodescanner og pengeskuffe
  • SALDI Kasseterminalsoftware
  • 1 års SALDI-abonnement med regnskab for 1 bruger, 1 kasseterminal og ubegrænset posteringer.
  • Opsætning, installering, gennemgang af kasseterminal og transport med bil eksklusiv udgifter til færgebillet og broafgift.

Efterfølgende kasseterminaler: 12.500,-

  • Samme som ovenstående eksklusiv 1 år abonnement.

SALDI Multi-abonnement med ubegrænset antal regnskaber i stedet for SALDI-abonnemt for et enkelt regnskab: 500,-

Med venlig hilsen
Claus Agerskov, tlf. 31 66 98 60.

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Jepsen:

prøv at kigge på e-conomic, det er en online regnskabsprogram, hvor du kan tegne en aftale til hver kaffebar, der er lavet flere kasseløsninger til e-conomic, som integreres, så dagens omsætning m.v. bliver overført til e-conomic regnskabssystemet.

Dette betyder at du kan komme i gang for 149,- pr. regnskab pr. mdr. og når der så skal et kasseapparat til, så er de integreret løsninger i et fornuftigt prisleje.

se mere på www.e-conomic.dk

 

håber dette kunne bruges

 

Med venlig hilsen

 

Ja fra 149 og ikke for. Tvivler på at de har under 2000 posteringer om året.

 

Med venlig hilsen
Bastian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steindorsson,

Jeg kan ikke sige om følgende "råd" er fordelagtigt for dig eller ej, men i håb om at det er, vil jeg blot fortælle dig, at Paarup Hansen i Roskilde/Svogerslev leverer løsninger med et økonomisystem, der hedder Octopus.

Du kan kigge på deres hjemmeside, men det er efter min mening nemmere at kontakte dem pr. telefon. www.octopus.dk - Der er rigtige mennesker med enormt meget erfaring bag firmaet og de vil helt sikkert kunne hjælpe dig og også ligge i den billige ende. Om det så er det bedste for dig, ved jeg ikke.

Held og lykke derude - og sæt dig nu ikke for dyrt. *Smiler*

Venlig hilsen
Rune Egede Andersen

www.asurevision.dk

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 17
Fra  DM Revisionsfirma af 1993 Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft et par kunder som har brugt winfinans.dk programmer til kasse løsninger, og har set at det har fungeret hensigtsmæssigt og har været konkurrence dygtige på prisen.

Lav vær med at købe mere end du har behov for

mvh

Dennis Malle

dmrevision.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)