Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

pris på kontainer fragt fra Chile

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Helleup
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogle der ved hvor jeg kan få priser på kontainer fragt fra Chile.

Med venlig hilsen

 

Peter Hviid

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

 

Mener du i fulde alvor at vi skal bruge til på at fortælle dig det ??

Hvad med at prøve hos en speditør.

Mvh

Ravn 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Mener du i fulde alvor at vi skal bruge til på at fortælle dig det ??

Hvad med at prøve hos en speditør.

Mvh

Ravn 

Nu beder han dig jo ikke finde prisen, men blot fortælle hvor han selv kan finde den.

Fra Helleup
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, speditør er nok det jeg leder efter, beklager min uvidenhed.

 

mvh

 

Peter

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Hviid:

Tak, speditør er nok det jeg leder efter, beklager min uvidenhed.

Hej Peter,

Velkommen på Amino!

Du skal da på ingen måde undskylde. Hvis det ikke var for uvidenhed, så ville der ikke eksistere steder som Amino og alle andre debatfora hvor folk hjælper hinanden. ;o)

Jeg håber at du har læst, eller kommer til at læse mange andre tråde herinde og finder ud af, at hovedparten af deltagerne rent faktisk er i besiddelse af sociale kompetencer!

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Obuni - House of Creativity:
Hvis det ikke var for uvidenhed, så ville der ikke eksistere steder som Amino og alle andre debatfora hvor folk hjælper hinanden. ;o)

 Du glemmer bare at lige at det er folk som mig der besvare en stor del af spørgmålene her ( du bidrager jo ikke selv med meget)  husk lige på det inden du kommer alt for godt i gang med din belæring om sociale kompetancer.  

Spørgmålene her er efterhånden så banale at det med al tydelighed  viser at spørger ikke har gidet gøre sig den mindste ulejlighed for selv at finde et svaret, ofte vil svaret faktisk være at finde i tidligere besvarede spørgmål.  

 

 

 

 

 

Fra Helleup
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Ravn

Lidt mindre mudderkast ville være klædeligt, brug dog din kostbare tid til noget fornuftigt.

 

Mvh

Peter

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ravn:

Du glemmer bare at lige at det er folk som mig der besvare en stor del af spørgmålene her ( du bidrager jo ikke selv med meget)  husk lige på det inden du kommer alt for godt i gang med din belæring om sociale kompetancer.  

Okay, jamen så er det jo perfekt! Men jeg vil nu alligevel mene at jeg da lige har bidraget til at du har fået lidt ekstra farve i kinderne, så du er da ikke helt spot on med den anklage.

Ravn:

Spørgmålene her er efterhånden så banale at det med al tydelighed  viser at spørger ikke har gidet gøre sig den mindste ulejlighed for selv at finde et svaret, ofte vil svaret faktisk være at finde i tidligere besvarede spørgmål.  

Jamen det var da godt du fik luft og fik det pointeret overfor spørger.

Med beundrende hilsener

Tommy 

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Obuni - House of Creativity:
Hvis det ikke var for uvidenhed, så ville der ikke eksistere steder som Amino og alle andre debatfora hvor folk hjælper hinanden. ;o)

Du glemmer bare at lige at det er folk som mig der besvare en stor del af spørgmålene her ( du bidrager jo ikke selv med meget)  husk lige på det inden du kommer alt for godt i gang med din belæring om sociale kompetancer.  

Spørgmålene her er efterhånden så banale at det med al tydelighed  viser at spørger ikke har gidet gøre sig den mindste ulejlighed for selv at finde et svaret, ofte vil svaret faktisk være at finde i tidligere besvarede spørgmål.  

Hej Ravn,

Amino er et sted, hvor der kommer nye brugere hele tiden. De har de samme spørgsmål som alle andre har haft tidligere. Du må ikke forvente, at nye brugere ved alt om at søge Aminos arkiver igennem, så der vil altså være rigtig mange spørgsmål, som stilles igen og igen.

Hvis du mener, at du selv er rykket så langt op i graderne, så du kan tillade dig at svine andre mennesker til, og du ikke længere gider at besvare simple spørgsmål, så bør du da holde dig væk fra de spørgsmål. Brug din sparsomme og dyrebare tid andre steder (eks. andre spørgsmål på Amino, eller andre debatter, hvor brugerne har mere komplekse spørgsmål end os fjolser på Amino).

Der er ingen som tvinger dig til at være her.

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)