Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook: Jeg er blevet blokeret i at skrive fra min side.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har det her lille problem , som jeg håber en af jer ved hvad kan betyde, og hvordan jeg evt. kan løse det.

Jeg er lige blevet admin i en af mine venners sider som har 30.000 fans. Jeg kan ikke skrive på væggen, den siger nemlig følgende:

Dine rettigheder til offentliggørelse er blevet blokeret pga. en overtrædelse af Anvendelsesvilkår for sider.

Jeg har prøvet at skrive til Facebook, men jeg er ikke sikker på at jeg har gjort det rigtigt, og om det i det hele taget hjælper. 

Ser frem til at få problemet løst.

Fortsat god dag.

Frederik Storm

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt flabet svar, men det må jo i bund og grund betyde du har overtrådt som minimum 1 af reglerne.

Hvilken regel du har overtrådt er det vel ikke andre end dig selv som kan svare på?

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Facebook annoncerede for en uge side, at de vil slå hårdt ned på spam nu. Jeg siger ikke at det er du laver, men både Facebook og forbrugerombudsmanden i DK , er virkelig trådt i karakter hvad angår sociale medier og spam, så der vil komme en del indlæg a la det her

Og husk at i fra nu af får en bøde på 100 kr per anbefaling af spamsider på Facebook. Jeg håber i har sparet godt sammen :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Historien om vennen går jeg ud fra er ligegyldig?..
Hvis han kan skrive, og du ikke kan - så er det lidt mærkeligt.

Blokeringen har jeg mødt i tilfælde, hvor man (facebook eller dem som har anmeldt) kan mene at facebooksiden ikke repræsenterer den retmæssige afsender.

Siden får så lov at leve, men admin kan ikke skrive opdateringer, og er dermed forhindret i at udgive sig for at være en anden.

.. i mit tilfælde var det denne facebookside om Christiania.
Nogen må have anmeldt siden fordi de blev fortørnede over joken.

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Han kan heller ikke skrive. Men hvad jeg ikke forstår er, at lige indtil at jeg blev admin kunne han godt men nu kan han heller ikke skrive, så det jo være på grund af mig. Derudover så har jeg en anden side, som jeg dog selv har oprettet, der kan jeg godt selv skrive. Så....

Frederik Storm.

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Desuden, hvis det er en konkurrence kan det vel ikke antages for spam? Eller er det bare mig der tager fejl her.

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)