Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Elektriker i københavnsområdet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 64
Fra  Det lille Risteri Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg bor i en ældre lejlighed på nørrebro, og efter et lille renoverings projekt, har jeg nu brug for en elektriker til at gå mine el installationer igennem i et rum. 

Jeg er igang med at lave en hjemmebiograf, og ville gerne have jord i mine stik, hvilket der ikke er nu.

Der er 2 gamle vægstik uden jord, der skal skiftes til modeller med jord. Jeg er ikke sikker på at der er jord i den nuværende elinstallation. Så måske skal der oprettes noget, jeg ved det ikke.

Derudover kunne jeg (afhængig af pris) være interessret i at få oprettet en seperat gruppe til dette rum, med nogle ordentlige 2,5kvadrat kabler til hver fase.

 

Er der nogen der kan anbefale en god elektriker der arbejder for en rimelig timepris?

Skriv meget gerne en mail til: kennethpagh<A>gmail.com

 

Mvh

Kenneth Pagh 

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en god electricker afsted til din mail - som arbejder til gode priser.

 

Fra København
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 64
Fra  Det lille Risteri Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ringede til ham, uden held, hvorefter jeg modtog en sms med "hvem er du?", hvorefter jeg forklarede min sag over sms, derefter har jeg ikke hørt noget fra ham.

Så jeg tror jeg prøver en anden, tak for budet.

 

Er her andre bud på en god elektriker?

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 06:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke du har fundet en, så kan jeg varmt anbefale dig at ringe til JL Elektrik, de holder godt nok til i Sorø, men er tit i københavn så kunne evt. tage ind til dig nu de alligevel er derinde.

De er i hvertfald stabile, og vi har været meget tilfredse med at bruge dem.

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)