Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Surftown erhverv og Cron Job? nogen erfaringer?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Sameh Niazy:

OK, det havde jeg saa ikke set idet jeg ikke har gennemgaaet Aminos Wiki.

Naeste gang linker jeg udelukkende til micfo.com naar jeg anbefaler dem, -det eneste jeg faar ud af at bruge affiliate linket er i bedste fald et gratis maanedsabonnement saa det har ikke den store betydning for mig. Jeg proevede som sagt bare paa at hjaelpe og jeg har som sagt alle mine sider liggende hos MICFO.

-Da jeg selv havde en cronjob sag for nyligt fik jeg det loest paa et sted mellem 3-5 minutter. Saa cheer up, du skal nok faa det til at virke foer eller siden. Skype-Giggle

Ingen Problem. :)

jeg har også en VPS hvor jeg har adgang til det og kan let sætte en W-get command igang både igennem Cpanel og igennem konsollen.. min backup var at jeg kan tvinge den igang igennem et php script men der sker intet hos Surftown..

 

Deres VIP support er 9-16 i hverdage.. Så jeg ville ønske de havde noget der hed VVIP

 

Men kan ikke rigtigt hitte ud af redelegeringen af et .se domæne til min vps.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Sameh Niazy:
...

Jeg må bede dig undlade flere Affilliate links.
De er, som nogle har nævnt, imod Aminos regler og vil blive slettet.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John Nielsen

No problem, og undskyld. Jeg var ikke klar over at jeg ikke maatte bruge affiliate links men det er jeg nu.

 

Mvh

Sameh

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)