Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tdc... ?? :-#

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil give Sune helt ret. Jeg har prøvet for lang tid siden at lege med serverhosting på ADSL linjer, og det var næppe en success. Jeg må erkende at jeg er glad for det ikke var andet en lidt private legerier.

Men mht til servercentre er der mange fordele! Fx at hvis der er noget man ikke selv kan løse, har et servercenter, tit en nørd man lige kan hyre for et symbolsk beløb, og så er det ordnet på et nano-sekund :-)

Hvis du kan tale engelsk kan jeg anbefale en leverandør i særklasse: www.webhosting.uk.com og hvis du leder efter noget i den billige ende, men som stadig ikke er helt dårligt, kan jeg anbefale www.leaseweb.com

Mange datacentre har også mange linjer fra mange leverandøre, dvs teoretisk kan leverandør 1, være nede uden du ligger mærke til det, fordi leverandør 2 bare tager over. Udover det er der mange der har dieselgeneratore m.m. så selv en strømafbrydelse ikke mærkes.

Hvis jeg var dig, ville jeg ikke være et sekund itvivl om at få nogle af de stærke drenge til at løse opgaven. Prøv for sjov skyld Webhosting uk coms chat support, og bliv overrasket! Skal på ingen måde reklamere for nogle, men de har reddet min røv lidt mere end én gang ;-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det er rigtigt....

Det kunne også være jeg "bare" skulle gøre som min oprindelige plan, og lave et distribueret redundant cluster setup på mindst to fysiske adresser.

Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg vil godt starte med at beklage den dårlige service du har fået hos TDC.

Hvis du vil, må du godt sende mig en mail, hvor du oplyser din adresse og noget mere om dine behov og ønsker for din internetforbindelse.

Skriv til mig på thomaswandahl(snabel-a)tdc.dk

 

Med venlig hilsen

Thomas Wandahl 

Kundeservicechef i TDC

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Jensen:

Nej, datacenter er ikke nødvendigt. Har du ikke en kammerat med en fiber - helst en der ved hvad reboot betyder :)

Dennis

Det vil jeg så IKKE anbefale, med mindre kammeraten har styr på backup, firewall, it support hvis fx databasen fejler. Eller tænk tanken at hele serveren brager ned med et hult drøn, har han så en reserve, han hurtigt kan få i drift igen. Eller hvis vi forestiller os, at en harddisk ryger sig en tur, kører serveren så med RAID?

Nej, jeg vil klart anbefale en professionel løsning, som jeg desværre ikke kan levere, men jeg kan komme og klare skærene, hvis der er brug for it support. Smile

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Wandahl:

 

Hej Lars,

Jeg vil godt starte med at beklage den dårlige service du har fået hos TDC.

Hvis du vil, må du godt sende mig en mail, hvor du oplyser din adresse og noget mere om dine behov og ønsker for din internetforbindelse.

Skriv til mig på thomaswandahl(snabel-a)tdc.dk

 

Med venlig hilsen

Thomas Wandahl 

Kundeservicechef i TDC

 

Det er da fint at du vil beklage.
Men hvorfor skriver du her i stedet for at svare på den klage jeg har sendt til TDC? .... Men der skriver i jo også at i først vil reagere på klagen efter 10 dage...... :-(

Du er da velkommen til at ringe til mig! Du kan se mit telefonnummer i den klage jeg har sendt. 

Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Prøv evt. at skrive til mig med dine behov og så vil jeg lave et godt tilbud. Uanset om det er internetforbindelser, hosting, virtuel server, backup m.v. kan vi levere en professionel løsning. Du skal ikke være bekymret for at blive sendt rundt mellem 1000 forskellige medarbejdere da vi kun har få men kompetente teknikere.

http://erhverv.dansknet.dk


Med venlig hilsen

Kristian Sørensen

erhverv.dansknet.dk
www.dansknet.dk 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Nielsen:

Thomas Wandahl:

 

Hej Lars,

Jeg vil godt starte med at beklage den dårlige service du har fået hos TDC.

Hvis du vil, må du godt sende mig en mail, hvor du oplyser din adresse og noget mere om dine behov og ønsker for din internetforbindelse.

Skriv til mig på thomaswandahl(snabel-a)tdc.dk

 

Med venlig hilsen

Thomas Wandahl 

Kundeservicechef i TDC

 

Det er da fint at du vil beklage.
Men hvorfor skriver du her i stedet for at svare på den klage jeg har sendt til TDC? .... Men der skriver i jo også at i først vil reagere på klagen efter 10 dage...... :-(

Du er da velkommen til at ringe til mig! Du kan se mit telefonnummer i den klage jeg har sendt. 

hmm.. jeg blev ellers lige så fuld af håb da Thomas skrev til middag. Men efter jeg har sendt besked til ham, er der da så ikke sket mere der.

Det kan være han lige skal tænke det igennem weekenden over. Eller... et par uger måske... :-s

nå.. Godnat

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)