Jeg er ved at flytte en kunde fra Skandiaweb's server til
min.
Skandiaweb bruger i dag google apps og der har kunden også
sit mail i dag, igennem Skandiaweb. Jeg har læst på en af google's egne sider
at en apps konto kan flyttes fra en reseller til en anden ved brug af en "Transfer
token" - det vil Skandiaweb dog ikke være med til og siger at det ikke er
muligt.
Skandiaweb vil slette kundens konto for at jeg så kan
oprette den på ny. Det betyder bare at kunden mister alt deres mail i webmailen
(som er den de bruger mest).
Kan Skandiaweb nægte at udlever denne "Transfer token" til
kunden?
Er der nogen andre der har flyttet fra Skandiaweb og oplevet
samme ting?
Eller er der en der ude der har en smart løsning til mit
problem?
Er dette ikke muligt eller har de låst den på nogen måde ?
/allan
Jo det kan man, men det er noget skandiaweb skal gøre da det er dem der har oprettet mailen for kunden og dermed dem der har admin brugeren. Så jeg kan ikke selv gøre det.
Jo det kan man, men det er noget skandiaweb skal gøre da det er dem der har oprettet mailen for kunden og dermed dem der har admin brugeren. Så jeg kan ikke selv gøre det.
Jeg er ikke helt sikker men det kan da næsten ikke være lovligt, jeg kan da ikke tro de skulle have en grund til ikke at udlevere disse til kunden ? Giver de en grund til ikke at udlevere disse ?
Er du sikker på du ikke kan få adgang via det login kunden bruger ?
Jeg er ikke helt sikker men det kan da næsten ikke være lovligt, jeg kan da ikke tro de skulle have en grund til ikke at udlevere disse til kunden ? Giver de en grund til ikke at udlevere disse ?
Er du sikker på du ikke kan få adgang via det login kunden bruger ?
/allan
Jeg kan ikke komme ind da der ikke er nogen af deres email der har admin adgang.
Nej ikke rigtig, de siger kun at det ikke kan lade sig gøre, men det er jo ikke rigtigt.