Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på boboonline.dk - din online møbelbutik.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 66
Fra  Fyrværkerimesteren Mads Daugaard Aps Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Vi har lige lanceret vores første webshop. Shoppen er en online møbelbutik med et bredt udvalg af møbler til gode online priser. Vi vil derfor frygtelig gerne have lidt feedback med hensyn til webshoppens funktionalitet, priser, udvalg mm.

Så alle der er friske på at bruge 10 min. på vores side, er meget velkomne med bemærkninger der evt. kan forbedre siden. er der noget i synes godt om, vil vi da også gerne gøres opmærksomme på dette. :O)

Shoppen er baseret på Scannet's webshop2, og designet er lavet af Jacob Leander, som vi varmt kan anbefale til andre der skulle have brug for hans kompetencer.

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Mads Daugaard Sørensen

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Synes det er en fed shop, men der er da plads til forbedringer :-)

Call to action på produkterne på forsiden og generelt tydeligere CTA (dog en god og tydelig farve på prisen)

Betalingsflowet kunne godt optimeres bedre, da der bliver bedt om nogle enkelte overflødige ting m.m. (I har fx et helt step hvor der automatisk er valgt Betalingskort.

Det er blot lidt hurtige tanker - ellers synes jeg det er en super fed shop. Meget simpel og let.

/Nikolaj Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 66
Fra  Fyrværkerimesteren Mads Daugaard Aps Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj

Mange tak for din tid, og dine kommentarer.

Med henhold til betalingsflowet er vi helt opmærksomme på dette, men sådan som Scannets webshop 2 er nu, er der ingen mulighed for at lave noget om i selve købsforløbet. Dette skulle gerne blive ændret med tiden, og det er især et af de punkter der skal ændres og gøres mere simpel med tiden.

Men igen mange tak for din tid.

Med venlig hilsen

Mads Daugaard Sørensen

Fra København
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fed side! Tillykke med den ;-)

 

 

Simon

Skal du flytte? Find den billigste flytteforretning her: FlytBilligst.dk

Skal du flytte? Finde det billigste flyttefirma lige her: www.flytbiligst.dk

Fra København N.
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fin webshop, som umiddelbart virker meget brugervenlig.

Dog prøver søgefunktionen at korrigere mig, når jeg eksempelvis skriver "sofa" (hertil svarer den: mente du sofa?).

En anden lille ting, som især er gældende for Jeres Outlet-varer er, at det kunne være rart/indbydende at se hvad en eventuel før-pris var.

Og sluttelig en mikro-detalje: hedder det virkelig spisestole? Jeg har altid sagt spisebordsstole:-) 

Men generelt en flot side!

Lagersalg, udsalg & tilbud på babyudstyr og babytøj - babypaabudget.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 66
Fra  Fyrværkerimesteren Mads Daugaard Aps Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Mange tak for de fine ord.

Med venlig hilsen

Mads

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 66
Fra  Fyrværkerimesteren Mads Daugaard Aps Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle.

Ang. søgefunktionen har jeg godt lagt mærke til denne "funktion" eller mangel på samme, men skal vist lige have undersøgt hvorfor den gør det.

Ang. før/efter priser, så har vi simpelthen konsekvent valgt ikke at have noget som helst der hedder "før-priser", "vejl. priser" og hvad der ellers bliver slynget rundt med. Det gør vi af den grund, at ud fra vores fortolkning af den "nye" markedsføring lov, mener vi ikke at det er lovligt, ved de fleste af de produkter vi forhandler. Så vi har helt udelukket dette og i stedet givet nogle ærlige priser, som de fleste kan tage at føle på.

Med spisestole vs. spisebordsstole kan du vidst godt have ret.

Mange tak for din tid. Det er altid skønt med en andens blik på ens side.

Med venlig hilsen

Mads Daugaard Sørensen

 

Fra København
Tilmeldt 2. May 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er vi i småtingsafdelingen.. Men sådan er det med en fin og flot side..

Er det min skærm eller er den font som brugt under den grønne "mere info" sådan at den får "e" til ligne noget som er overstreget..?

Er shoppen integret med butikken, dvs hvis en kunde køber den sidste vare butikken så er den udsolgt på nettet..?

Simon

 

webworker på www.papirshop.dk

 

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 66
Fra  Fyrværkerimesteren Mads Daugaard Aps Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej simon

Småtingsafdelingen skal endelig også have lov til at blive nævnt. Smile Det er kan jo være dem, der skal til for at forhøje salget.

Du kan godt have ret med E'et, dog er det også lidt forskelligt fra skærm til skærm, hvordan det ser ud.

På nuværende tidspunkt er den ikke integreret. Dog vil dette formentlig blive aktuelt senere hen.

Mange tak for dine "små ting".

Med venlig hilsen

Mads Daugaard Sørensen

 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Helle S.:

Og sluttelig en mikro-detalje: hedder det virkelig spisestole? Jeg har altid sagt spisebordsstole:-) 

Skal det være helt korrekt hedder det spisestuestole.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)