Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løsning til hjemmeside + tresproget shop

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Bennie Larsen:

Ganske kort - der er ca. kr. 10.000,- forskel på din og min anbefaling. Med fred være med det - og lad trådstarter komme videre med sin viden!

Og han kan risikere at miste mere end det ved at vælge one.com :) Så ja helt enig, lad trådstarter komme videre.

Fra Kolding
Tilmeldt 22. May 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ernst

Vi arbejder med DanDomain WebShop, hvor der også er gode muligheder for at håndtere en shop på flere sprog. Du kan tage et kig på vores hjemmeside www.raketfart.dk for at få en idé om mulighederne og prisniveauet.

Hvis det har interesse, tager vi selvfølgelig gerne en uforpligtende snak om projektet og giver et fast tilbud.

 

Besøg os på www.raketfart.dk. Vi er eksperter i webdesign, CMS og Design af DanDomain webshop.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:

www.getashop.dk tilbyder Magento Webshop løsninger med design, hosting, betalingsløsning for 10.000 og op. Og Rasmus derfra har godt styr på det og du for nok det bedste hosting til Magento webshops i danmark.

 

Det er min anbefaling. Også uden returkommission :P

Mange tak for det. Jeg giver en iskage i returkommision Cake

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

BruunMedia:

www.getashop.dk tilbyder Magento Webshop løsninger med design, hosting, betalingsløsning for 10.000 og op. Og Rasmus derfra har godt styr på det og du for nok det bedste hosting til Magento webshops i danmark.

 

Det er min anbefaling. Også uden returkommission :P

Mange tak for det. Jeg giver en iskage i returkommision Cake

Seriøst, skal vi lave affiliate med iskager i returkommision!? jeg er så klar! :D

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)