Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino tilbud: SEO 2.0 til halv pris!

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Store Heddinge
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Har modtaget min model i dag. Super hurtig levering. Takker. Glæder mig til at komme igang med at læse den.

Peter Steffensen

Vandkugler - Vandperler : KOm og vær med :0)  https://www.facebook.com/Vandkugler

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Der er som regel en god grund til at klichéer bliver til klichéer - nemlig at de virker ...

Og den virkede da også på dig, kan jeg høre :)

Selvfølgelig virkede de :-)

Men jeg tror (og håber) kun de virker på mig, når jeg mener at det der bliver tilbudt er prisen værd.

Fortsat held og lykke med salget
/Brian 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:
Men jeg tror (og håber) kun de virker på mig, når jeg mener at det der bliver tilbudt er prisen værd.

Det tror - og håber - jeg også, og jeg tror faktisk i høj grad det er tilfældet for de fleste med en smule kritisk sans.

Så udfordringen i den her slags tilbud er, at ramme de rette, med et tilbud godt nok til, at de dropper de forbehold de måske ellers havde i forhold til at købe produktet.

Men i forhold til det konkrete tilbud var det nu mest af alt ansporet af en spontan glæde over, at det første oplag var røget og et oprigtigt ønske om, at kunne give mine mange med-Aminoer et godt tilbud :)

Fra Glasgow
Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt tilbud.. Har også bestilt bogen, glæder mig rigtig meget til at komme igang.. Jeg er nybegynder inden for området, så jeg er sikker på at der er en masse jeg kan bruge i den :)

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

OMG en moppedreng der ankom her til morgen! Der er vidst også læsning til efter weekenden.

Du kunne godt lige have advaret om, at det kræver god plads på boghylden Wink

Fra Ølstykke
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 19
Fra  Foss IT Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg også bestilt, og håber den når at komme til weekenden.. Big Smile

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har modtaget bogen i dag, og det er virkelig en bog, som signalerer masser af indhold og kvalitet.

Med en indholdsfortegnelse på 22 sider, så ved man, at der er nok af emner at gå i gang med. Indifferent

Har kun lige nået at få læst forordet, men det lyder til at blive en rigtig spændende bog. Ikke mindst som opslagsbog for fremtiden.

 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Hegelund Møller:

Argh, så fik du mig alligevel. Endelig fik jeg den købt. :-)

Ingen undslipper Mikkels seo bog. Han giver ikke op, før alle iværksættere og markedsføringsfolk i danmark har læst den :P

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det ved at være sidste udkald, til dem der gerne vil have bogen med rabat - oplaget på de 100 bøger er ved at være solgt.

Så til dem der overvejer tilbudet - køb i dag, i morgen er det måske slut med dette tilbud :)

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)