Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt fra Danmark til sverige(privat kunder) 300cm x 80cm x 80cm

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi sender nogle rimelig store pakker til sverige generelle mål er 3 meter lang 80 cm bred, 40-100cm høje og vejer ca 90-100kg(de kan skilles af i pakker der vejer 20-30kg stykket ved afsætning hos kunden), der fremkommer mange andre størrelse men som regel aldrig under 300x80x40, 90kg.

Vi søger et fragtfirma eller tips til et fragt firma som kan løse denne opgave til en god pris.

Vi har indtil videre brugt dsv og et andet dansk fragtfirma dsv leverer varen ok men det koster nemt 500-1000 kr ekstra hvis kunden ikke er hjemme og de nægter at sætte den på jorden. det andet firma kunne bare ikke finde ud af at leverer varen til korrekt adresse og byttede ofte om på pakkerne :(

indtil viderer sender vi ca 2-3 pakker om ugen, men vi håber på at kunne øge dette til 10 om ugen inden for de næste 2 måneder vi holder kunstigt fragten nede hviklet betyder vi mister 500-800 på fragturen per sending, hvis nu disse kunne bruges på markedsføring istedet :)

Mvh
Daniel Knudsen

ps. jeg ved der er en post magen til i et af de andre forumer, men ved bare ikke om jeg fik placeret min post korrekt.

Fra Tune
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Du er meget velkommen til at kontakte os. Vi kan måske hjælpe dig.

Hilsen,

Flemming

Tlf. 31 600 935

Info@frh-transport.dk

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)