Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tele-Konsulenterne

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg ved ikke rigtigt om jeg skriver i ret forum, men jeg er blevet kontaktet af et firma ved navn Tele-Konsulenterne. De tilbyder at gennemgå alle mine forretningstelefoner, internet, fax osv. for at se om de kan finde et firma der kan gøre det billigere, end det jeg har nu. Hvis de så lykkedes med dette, skal de have halvdelen af det første års besparelse. Det lyder for så vidt fint nok, for helt ærligt synes jeg at dette tele-noget er en jungel og jeg føler ikke at jeg har tid til at undersøge det ordentligt. Mit spørgsmål til jer er så: Er der nogen der kender noget til Tele-Konsulenterne? Er de reelle nok (der findes jo så mange useriøse "fup-firmaer")?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har aldrig hørt om dem, men nu holder de også til i den modsatte ende af landet.

Hvis de kan dokumentere at de kan spare dig for penge, er der jo ingen grund til ikke at overveje deres tilbud.

Om 50 % af første års besparelse er den rette pris, kan jo altid diskuteres. Personligt synes jeg det er for dyrt. Men jeg tager selv 0 kr. for det, og det er alt alt for billigt :o) Jeg tager dog også kun udgangspunkt i de store teleselskaber, og jeg optjener provision fra disse. Så jeg er ikke helt uvildig.

Men med den type aftaler, er det nok en god idé at læse vikårene ordentligt igennem. er der noget du er i tvivl om, så spørg.

Det er altid svært at vide hvor uvildige, disse "uvildige" firmaer reelt er. Du har ingen chance for at vide, om de optjener provision ved at henvise/oprette abonnementer hos forskellige teleselskaber. Gør de det, er det jo så som så med uvildigheden, og så er de jo nok mest interesserede i at du vælger det selskab de tjener mest på. Men hvis du sparer en formue, er det jo et spørgsmål om det ikke er ok.

Men for at teste uvildigheden, skal du nok sikre dig at du selv kan stå for oprettelsen / bestillingen af de konklussioner de kommer frem til. Kan du det, tjener de kun på deres ydelse, og så er du sikker på at de peger på den billigste løsning. Kan du ikke, ville jeg forhandle de 50 % langt ned, eller overveje om deres ydelse er noget for dig.

 

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:
Personligt synes jeg det er for dyrt. Men jeg tager selv 0 kr. for det, og det er alt alt for billigt :o) Jeg tager dog også kun udgangspunkt i de store teleselskaber, og jeg optjener provision fra disse. Så jeg er ikke helt uvildig.

Og derfor kan du hurtigt blive langt dyrer end dem der tager 50% af første års besparelse ;-)

Jeg har lidt erfaringer med en anden spiller på det marked, men jeg kan ikke genfinde deres hjemmeside. Jeg vender lige tilbage med et link når det dukker op.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy:

Og derfor kan du hurtigt blive langt dyrer end dem der tager 50% af første års besparelse ;-)

Det er - muligvis - rigtigt, at der kan være billigere løsninger, hvis man også indregner lavprisselskaberne.

Nu er det dog ikke kun økonomi det hele, men også trygheden ved at have et stort teleselskab som udbyder, de tekniske muligheder, produkter der er udviklet til erhvervskunder, terminaltilskud, muligheden for at bruge mig / os som fast kontaktperson til at sørge for alle de små og  store ting i forbindelse med portering, daglige udfordinger, ændringer og oprettelser af flere abonnementer, køb af telefoner og tilbehør osv. Bevidstheden om at vi ved hvad der sker, og derfor kontakter vores kunder, når teleselskaberne kommer med nye produkter og løsninger, der kan gøre vores kunders aftale billigere eller bedre.

De ting får man ikke ved at gå denne vej.

Især det at de har én fast kontakt som de altid kan få fat i, som kender deres løsning, opdager mange udfordringer før dem selv og som svarer hurtigt, er det vi får absolut flest positive tilbagemeldinger på. ud over at tingene spiller selvfølgelig :o)

Og deroduver laver vi en gang i mellem "priskontrol", og der har endnu ikke været grund til at kigge på tilføjelser eller ændringer i vores primære portefølje. Der er selvfølgelig enkelte niche-leverandører, der løbende bliver tilføjet, da de kan tilføje mere værdi til den samlede pakke. De store selskaber kan sagtens være med rent prismæssigt, hvis man bare gør tingene rigtigt.

Og så er det utroligt sjældent, at jeg oplever virksomheder der ønsker at kigge på andre muligheder, end "de store", besparelse eller ej.

 

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 1. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle!

Tele-konsulenterne er bestemt ikke noget "fup firma" men helt reelt og velfungerende. Vi er bosiddende i Frederikshavn og har indtil videre 2 kørende erhvervskonsulenter i Danmark, samt backoffice funktion. Lige nu planlægger vi en udvidelse primo 2011 med 2 til 3 erhvervs-konsulenter mere!

Vores koncept er helt gennemskueligt, og baseret på et oprigtigt ønske om at hjælpe virksomheder gennem junglen af abonnementer, på baggrund af oplysninger fra kundernes telefoni/internet regninger. Kunden modtager en rapport som anskueliggør vores anbefalinger. Herefter løfter vi opgaven videre, og sørger for alt fungerer hos kunden efter et evt. leverandørskift.

Vores indtjening er, som du har fået info om, 50% af første års besparelse. Og da vi er uvildige, får vi derfor ikke kick back fra nogen teleudbyder, på de ordre vi genererer! Så der er intet med småt, at være nervøs for........

 

Skulle du have behov for uddybning af ovenstående, kan jeg kontaktes på 98801080. 

Med venlig hilsen

John Mørch Møll

Udviklings- og Driftchef

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bringer lige mig selv på banen her.

Jeg kan sige så meget at Tele-konsulenterne ikke er noget fup firma, men til gengæld et ret så seriøst foretagende.

Jeg kender René Larsen som er indehaver af firmaet, og Nordjysk Marketing er selv tilknyttet som eksterne bureau til Tele-Konsulenterne.

Jeg svarer gerne på spørgsmål vedr. firmaet

Jeg kan kontaktes på 69606300 eller info(at)nordjysk-marketing.dk

Mvh
Christian 

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)