Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

efterspørgsel på slik?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

sig til når du finder noget billig slik. så begynder jeg på den efterskole du går på Cool

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

okay det skal jeg lige gøre :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt Jesper herinde... Han har www.sliknet.dk, hvor han helt sikkert kan lave et godt tilbud...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Du er velkommen til at kontakte mig for et tilbud. Jeg sælger allerede en go del til efterskoler, så efterspørgslen er der absolut Smile Ofte er der kun en dyr tankstation i nærheden...

Du kan jo evt. lave en lille bestillingsliste til dine med elever, med dine priser på.

Du bør måske nok checke om du får lov af skolen !!!

Du kan kontakte mig på PM eller via mail på www.sliknet.dk

Og tak til mine medaminoer for henvisningen Yes

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

mange tak for din besked, skal nok lige maile dig omkring det jeg ønsker. 

Men det ville være dejligt hvis du ville maile mig et tilbud på 2 kasser marabou daim king size og 2 kasser kit-kat til min mail -             Rasmus_f2@hotmail.com

på forhånd tak.

-Rasmus

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu bliver jeg nød til at smutte ned i kiosken og købe en rittersport :)

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Fra Glasgow
Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

God idé, tror at der vil være et stort potentiale for det.. Har du overvejet også at sælge sodavand?? Dengang jeg gik på efterskole havde vi nemlig en pige der solgte sodavand og det tjente hun vist rimelig godt på :) Tror dog nok hun boede tæt på grænsen..

Fra KBH
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg gik på efterskole for 12 år siden lavede jeg ok penge på at cykle de 7 kilometer i netto engang imellem og fylde tasken med deres billige chokolade. Det kostede vist ca 6 kr pr plade, og jeg solgte det så for 9 eller 10 kr.

Engang imellem købte jeg også deres discount halvliters med, de koster 3,75 men kan sælges for 6-8 kr, plus evt. lidt pant.

Til jul var der gode penge i chokolade kalendere da de intet koster, ligesom du nogle gange kan finde nogle slikposer på tilbud, så der er god fortjeneste på at sælge dem videre. I mit lokale løvbjerg kan vi jævnligt købe haribo poser til 3 kr posen, og de kan jo sagtens sælges til mindst det dobbelte.

Og som andre skriver må jeg vist lige ud og have mig en plade chokolade inden jeg skal videre... Og alle disse minder om mine første år som en lille sælger :)

Vi havde også en der kom nede fra grænsen af, han lavede rigtigt gode penge på at sælge tysker sodavand... Men som sagt kan Netto også hjælpe dig med at lave penge... ærgeligt Salt og Pebber chips er steget, da de kostede 6 kr posen var der også ret gode penge i dem :D

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tøj var måske også en mulighed vi laver masser af Trøjer til efterskoler som mange gange skal have en trøje som minde om deres tur på efterskole

Vi er ved at lave en helt koncept som omhandler studietrøjer

Mvh.

Thomas

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)