Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af morskabsautomater

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har gået og overvejet om jeg skulle åbne en lille butik med morskabsautomater, og kunne tænke mig at rejse til USA og købe nogle stykker - men vil høre om i kan fortælle lidt om hvad det vil koste at få dem importeret, både i forhold til told og skat, men også i forhold til transport til Danmark, hvad det koster...

F.eks. hvis jeg køber for 100.000 automater, hvad vil det så koste mig at få dem til Danmark? Hvis de skal i en container, hvad koster det så, alternativt - hvis jeg tager dem i en lastbil, er det billigere?

Med venlig hilsen

Christian

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sidst jeg kiggede var der ikke bygget en bro mellem USA og Europa, så der er nok ikke rigtigt nogen alternativer til at få sejlet en container herover.

Men hvad er sådan en morskabsautomat for noget? De kan jo ikke være ret store hvis der kan være 100.000 i en container?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu skrev jeg så for 100.000 - gik ud fra det var logisk at jeg mente kr. sorry :-)

Det er sådan noget som spilleautomater, flippermaskiner o. lignende...

Næh, der er vist ingen bro eller tunnel endnu, men en lastbil kan vel også sejles over, ved slet ikke hvad der er billigst i transport over atlanten...

 

Mvh

Christian

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

har du ikke set den bro ? nu må du da lige følge med ;-) 

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har to muligheder. Fly eller skib. Jeg ved, da jeg er ansat i flyvevåbnet, at det er meget dyrt at flyve materiel. Jeg kender ikke til priser på transport via søvejen, men lur om ikke det er billigere :-)

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

jo en lastbil kan da sejles med tit sidder der også en contanier på en lastbil ;-) jeg ved ikke lige hva sådan noget kan koste, men prøv at ringe rundt til div firmaer og høre dem om det. jeg tænker lidt på 10 kg men jeg ved ik om det er sat højt 

kh

Mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Fra København
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu er det ikke en branche jeg kender så godt, men kunne forestille mig at der bliver produceret lignende automater i Europa, så måske det var værd om man kunne få dem fra et andet EU land og spare en del på transport. :)
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)