Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback på webbureau website

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Vi har for få dage siden valgt at lave vores hjemmeside om, så den havde lidt renere linier og virkede mere repræsentabel for vores firma.

Vi kunne dog godt bruge lidt feedback fra ligesindede, primært vores brugervenlighed og dét, at skilte med priser på forsiden. Vi har fulgt nøje med i trafikken på sitet siden det kom online og beklageligvis "mister" vi ofte taget på de besøgende på forsiden og/eller Forsiden -> Profil. Derfor kunne vi godt tænke os at høre jer, hvad I tror der kunne gøres bedre for ikke at miste besøgende så tidligt.

Link til sitet: http://www.nuanceweb.dk

Hvis noget af ovenstående mangler uddybelse, så skriv endelig, så skal jeg se hvad jeg kan gøre.

Keep in mind: der er ingen af os, der har særlig meget erfaring med dét at sælge! Vi er "desværre" de teknisk-mindede personer -og det kan beklageligvis godt komme til, at spænde lidt ben for os ifbm. salg og markedsføring. Men det kan forhåbentlig læres! Wink

Vi takker mange gange på forhånd for kritik/feedback!

Med venlig hilsen

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm jeg vil sige det er flere ting som gør det, en massse små ting som der skal skrues på, for ja - den sælger ikke lige nu!

Men lige et par skud fra hoften;

  • luft på siden - flere steder er det meget klemt
  • call to action - man kan fx ikke klikke på jeres prisskilt - og det er jo eneste vej ind til den side
  • billeder? hvem er I?
  • Hvis mere hvad I har lavet - for småt og gnidret det I har - og forskelligt på de 3 referencer
  • for megen ørd snak om teknologier - de fleste aner ikke og er ligeglade med det.
  • drop "breadcrums" - I har kun få sider - skift billede eller andet der skaber forandring 
  • mouseovereffekter mangler mange steder

Alt det kan jeg hjælpe jer med :-) jeg er nemlig farvelade-nørden...hvor I er teknik-nørder. Vi kan jo fx bytte nogle timer?

dbh

Jakob

Fra Geneve
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften ...

Webdesign er jo et spørgsmål om smag og behag. For mig er selv kodning og funktioner ét, noget andet er det grafiske udtryk.

Jeg har det sådan (for lige at sætte billede på), at jeg ikke vil klippes af en frisør, som jeg synes, har en dårlige frisure.

For mig som kvinde er det design, jeg mødes med på jeres hjemmeside, for maskulint og firkantet.

Det kan godt være, det lyder lidt mærkeligt, men hvis jeg skulle have udviklet et webside, så ville jeg finde en leverandør, der selv har en side, som ligner det, jeg gerne vil have.

Et er, om funktionerne virker (det regner jeg som udgangspunkt med, at de gør - eller kommer til at gøre), noget andet er websitets lækkerhedsværdi. Jeg savner flere grafiske spidsfindigheder på jeres side, noget der gør, at I ikke bare ligner et hvilket som helst webbureau.

Nu skriver jeg alt dette med fare for at fornærme nogen, men jeg vil lige sige, at det ikke kun er denne side, hvor jeg tænker, den er meget "blå", "maskulin" og "firkantet", men generelt rigtig mange af de sider, jeg møder på amino.

Måske skyldes det, jeg er kvinde og ser anderledes på grafikken? Hvis ja, så kan det betyde, at sålænge målgruppen er mænd, er sidernes grafiske udtryk ok? Hvad siger I mænd? Er I uenige? Og hvad siger I kvinder? Er I enige?

Og så lige et hurtigt kik på teksterne. Som tekstforfatter synes jeg godt, de kan strammes op og gøre mere personlige og mere henvendt kunderne.

I får lige et forslår her. Derudover har jeg puttet mine kommentarer i [xx] (og ja, jeg har kopieret ind fra word og det ser sikkert mærkeligt ud).

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Kom godt i gang

Vil du gerne have et website, der tydeligt synliggør din profil, dét du står for og din stil? Et website, der går direkte ind hos dine kunder – og kommende kunder? Og et website, du selv kan opdatere?

Vi kan skræddersy det website, som du efterlyser. Præcis efter dine ønsker og dit behov.

Vores ”Kom godt i gang”-pakke er målrettet dig, der:

- er midt i en opstartsfase af egen virksomhed

- har brug for at få revideret og nytænkt dit nuværende website

Du får:

Design af forside samt undersider [altså, er der tale om 1 type underside eller flere forskellige versioner? Hvad hvis jeg vil have en med video, en med tekst og en med et spørgeskema?]

Frontend udvikling (opsætning af grafik i xHTML/CSS og JavaScript/AJAX) [kun interessant for it-nørder]

Opsætning og konfigurering af Umbraco CMS (administrationsmodul) [kun interessant for it-nørder – hvad betyder dette for almindelig dødelige?]

Udvikling af specialmoduler til Umbraco CMS - f.eks. galleri, nyhedsbrev m.v. [kun interessant for it-nørder – hvad betyder dette for almindelig dødelige?]

Søgemaskineoptimering (SEO)

Undervisning i brugen af Umbraco CMS

Dansk manual til Umbraco CMS

Ubegrænset antal sider/undersider

Hos os kommer der ingen ubehageligheder i form af månedlige abonnementer* [et n, stavekontrol]  eller anden merbetaling.

* Der vil være en månedlig udgift til unoeuro.com for hosting af løsningen på ca 8,57 DKK.

Kontakt os i dag for at booke et møde til en snak om dine/jeres ønsker for en fremtidig webløsning.

[Kan se, meget er bygget på Umbraco CMS. Måske I skulle bruge lidt tid på at fortælle om Umbraco CMS, ellers er det meget henvendt folk, der allerede kan lave et website selv]

Det var mine kommentarer.

/// Nina

PS: med hensyn til grafisk brugervenlighed, så synes jeg ikke, jeg er faldet over noget, men I kan altid læse mit nyhedsbrev om brugervenlighed på min hjemmeside www.mainplot.com eller her på dette link.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Referencer siden hvorfor er så lidt tekst på denne side , virker tomt lige under teksten der på denne siden , jeg ved ikke engang jeg skal klikke på linke , det skal jeg gætte mig til.

Undersider virker meget hvide også linkene på undersider om jeres produkter , derved lidt svære at se det er links videre til andre sider.

Står mange ting på siden i laver online book system , online markedsføring mv. med intet om hvordan i markedsføre jer mv., i kunne med fordel lave links videre der forklaret jeres produkt bedre på nogle undersider videre på siden.

Jeres unikke forstår jeg ikke , hvad betyder alle de ting i tilbyder søgemaskine optimering er vidt begreb optimere tekst og laver intern links struktur på siden og sørger for nogle links til disse undersider søgemaskine optimering kan forstås på mange måder eller det bare søgevenlige url der er på siden , det ved jeg ikke for det står der ikke på siden.

Galleri , nyhedsbrev , hvor meget laver i ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey med jer, I skal have mange tak for jeres hjælp! Smile Det er værdsat!

@Jakob: Vi har ganske vist allerede en farvelade-nørd inde over det her - og vi vil naturligvis lige tage en snak med ham om, hvad der evt. kan gøres anderledes på de enkelte sider rent grafisk, men du skal ellers have mange tak for dit tilbud!

Vi dropper ihvertfald breadcrumbs, det giver rigtig nok ingen mening med de få sider vi har. Samme med mouse-over effekter, de skal naturligvis være der for at give brugeren en følelse af "interaktion"

@Nina: Fantastisk svar! Mange, mange tak skal du have. Du har muligvis ret i at det er meget maskulint, en mere "neutral" farve ville måske være at foretrække for os. Måske er den lidt for konservativ, generelt. Til gengæld har du 100% ret i det med vores tekster, man kan godt se at de er skrevet af teknisk-mindede nørder og hr. og fru Danmark derude ikke ville kunne tyde det. Det skal vi naturligvis have lavet om på med det samme! Må vi eventuelt 'låne' nogle af de ting du skrev i dit svar? Det lyder jo sk*** godt! Smile

Vi skal i øvrigt have skrevet noget mere om, hvad Umbraco CMS er og kan gøre for vores kunder - igen uden det bliver for teknisk minded, men mere som en slags "salgstale". Det var egentlig meningen, at de tre felter på forsiden: Webdesign, Umbraco CMS, RIA løsninger skulle blive til links til sider der fortæller lidt om disse.

@Mikael: Du har ret i at brugeren skal tages mere i hånden på vores site generelt, men jeg tror det bliver lidt 'farligt' at begynde at pensle for meget ud i, hvordan man rent teknisk opnår en god placering på f.eks. google. Så står vi desværre lidt i samme situation, som vi gør nu med at teksterne bliver for nørdede og ikke salgsorienterede. Man kunne selvfølgelig godt forsøge at skrive lidt om, hvordan man/vi bærer sig ad med SEO og hvad det egentlig vil betyde at få det med i sin løsning, men tror vi skal passe lidt på her ;)

Vi takker mange gange igen! Dejligt med så meget konstruktiv feedback!

Fra Geneve
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo

I må få den tekst rub og stub, alt det I kan bruge, den er lavet til jer :-) Og hvis du kan lide tonen, så grib da fat i mig, hvis I vil have lavet resten af teksterne. Du skal dog nok være forberedt på, at jeg vil tale noget om at definere jeres profil, kundegrupper og kernehistorier først ... det vil jeg slet ikke kunne lade være med som kommunikationsrådgiver. Men hiv fat i mig - jeg findes på www.mainplot.com

:-) Nina

 

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)