Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til valg af "software"?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg har i noget tid, som så mange andre, gået med en idé jeg nu vil forsøge at føre ud i livet!

Mit problem opstår dog ret tidligt i processen. Jeg skal have lavet en side á la dba.dk hvor der er mulighed for at oprette annoncer, indsætte billeder osv. 

Mit spørgsmål går på, om der findes noget skablon-værk som kan benyttes, eller om man skal starte helt fra bunden? Det er vigtigt at siden kommer til at fremstå seriøs og professionel.

Og i forlængelse af ovenstående, hvilket prisleje vil man ligge i, hvis man skulle en til sætte en sådan side op?

 

Håber på jeres hjælp, og på forhånd mange tak.

 

 

Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der har et bud?

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis siden skal fremstå professionel, så tror jeg du skal bruge din tid på at tjene penge til at betale en professionel for at bygge den i stedet for at bruge tid på skabeloner og forsøge at slippe gratis om ved det. Du committer også automatisk dig selv mere til projektet, hvis du ved du har noget på spil.

Når det er sagt, så tag et kig på http://www.hotscripts.com/category/php/scripts-programs/, hvor du kan finde en bunke af gratis-skabeloner, som kan tilpasses, hvis du kan programmere lidt.

Venlig Hilsen

Allan

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)