Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annonce salg og hosting

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Jeg mangler voldsomt noget annonce håndtering, til min lille side (www.maxinews.co.uk). Jeg har masser kunder der vil købe det, men aner slet ikke hvordan jeg skal håndtere det, da jeg idag kun benytter Google Adsense.

TIlbudene jeg har i min indbakke, er tilgængel så interessante, så vi er nødt til at forholde os til dem.

Jeg har kigget en del på www.OpenX.org - men virker lidt indviklet. Er der nogle alternativer? :-)

De bedste hilsner fra Jannik

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det allerførste jeg ville se på, var en/nogle nye servere, for den er godt nok sløv den du har. 

Jeg har prøvet på maskiner fra .dk, .fr og .uk - de er alle sammen længe om at loade en side, når jeg har trykket på en nyhed. 

just my 2 cents

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

Hej :-)

Jeg mangler voldsomt noget annonce håndtering, til min lille side (www.maxinews.co.uk). Jeg har masser kunder der vil købe det, men aner slet ikke hvordan jeg skal håndtere det, da jeg idag kun benytter Google Adsense.

TIlbudene jeg har i min indbakke, er tilgængel så interessante, så vi er nødt til at forholde os til dem.

Jeg har kigget en del på www.OpenX.org - men virker lidt indviklet. Er der nogle alternativer? :-)

De bedste hilsner fra Jannik

Jeg har arbejdet lidt med OpenX og det er faktisk ikke så svært når du først lige får sat dig ind i det.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at kontakte mig hvis du vil høre lidt om mulighederne for rigtig hurtig hosting af dit site :o)

Vi kan selvfølgelig også hjælpe med dit andet problem, selvom det ikke er vor kernekompetence :)

Jeg kan fanges på mmc@specialhosting.dk el. 41 28 28 08

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik,

Dette kan vi hjælpe dig med. Du er meget velkommen til at kontakte mig, på admin@cetadesign.com

Ser frem til at høre fra dig.

Fortsat god dag.

De bedste hilsner

Morten Dal

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)