Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop løsning

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,


Jeg skal til at starte en webshop, men til dette har jeg brug for jeres hjælp.

I starten regner jeg ikke med at omsætte for mere end 50.000 pr. første år, men håber da på mere.

Jeg har kigget tildels på standard løsninger som scannet og dandomain og samtidig også på prestashop, magneto m.m.

Men jeg ved ikke hvad jeg skal vælge?

Håber I kan komme med lidt hjælp.

 

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså, jeg kan sagtens sætte en Prestashop op for dig + betalingsmodul og lave et fedt design :)


Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan ligger du prismæssigt, du må meget gerne kontakte mig på patrick @ barkowski .dk eller pm

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick.

Jeg synes du skal se mere på Magento. Jeg vil gerne forklare dig mere om magento, omkring funktioner, muligheder og alle andre spørgsmål du har til det.

Send en mail til: mail@danielskov.dk og så kan vi sammen finde ud af om magento er det rigtige til dig. Hvis du vælger mangeto så kan jeg hjælpe dig med alt fra opsætning, design til at shoppen er fuldt funktionsdygtig.

Mvh Daniel.

Fra Kolding
Tilmeldt 22. May 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

Du kan evt. prøve at tage et kig på vores køreklare DanDomain WebShop løsning.

Besøg os på www.raketfart.dk. Vi er eksperter i webdesign, CMS og Design af DanDomain webshop.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick,

 

Vi har mulighed for at hjælpe dig med dette. Du er meget velkommen til at sende en mail til admin@cetadesign.com

Ser frem til at høre fra dig.

DBH,

Morten Dal

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Med en forventet omsætning på kun 50.000 kr, skal du sørme have 100 % styr på dine udgifter/omkostninger, så mon ikke du skulle satse på en sikker løsning med en forudsigelig udgift til shoppen. - Det tror jeg kun standardløsningerne kan give dig.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Knud,

Det overvejede jeg også, men regner med at min omsætning stiger drastisk efter første år, når jeg har fundet plads på markedet.

 

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)