Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af produktion af min første tøjkollektion i Lithauen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer, Jeg er idag gået igang med samplingen af min første tøjkollektion og kom til at tænke på, om jeg skal udarbejde en eller anden form for kontrakt med det firma jeg sammenarbejder med i Lithauen. Det står sådan til at jeg har været dernede og fået kollektionen på plads, samt de materialer jeg vi bruge i min første kollektion. Derefter er jeg efter hjemkomsten, gået igang med samplingen uden nogen som helst form for kontrakt eller sikkerhed. Skal jeg bare stole på dem, og hvad kan jeg gøre i tilfælde af at de ikke overholder de aftaler vi laver? Eller skal jeg udarbejde en kontrakt/aftale for hvert skridt jeg tager med dem? Derudover vil jeg høre hvilke muligheder jeg har hvis jeg vil forsikre mig imod et eventuelt økonomisk tab ved at jeg fx. sætter den store produktion igang og min sammenarbejdspartner så går nedenom og hjem? Så er de penge tabt, eller kan jeg forsikrer mig på en eller anden måde. Jeg har haft fat i nogle erhversforsikringsselskaber og de har ikke kunne gå ind og dække dette? Der er så alternativer som at handle via remburs, men handel via. remburs går ikke ind og dækker at man får de rigtige varer kunne jeg forstå. Den går kun ind og dækker at der er afsendt en forsendelse til mig? Hvis jeg er gal på den, så ret venligst på min information. Men mhp. remburs, så er det sådan at min producent kræver 50 % af produktionsprisen ved igangsættelse af produktionen og 50 % ved afsendelse af min kollektion. Så der kan rembursen ikke anvendes for de første 50 %. Jeg står lidt på bar bund her og håber at der er nogen som kan hjælpe eller henvise mit til nogen som kan hjælpe. På forhånd tak.
Fra København
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 04:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kigger lige med her........

 

Simon

Skal du flytte? Find den billigste flytteforretning her: FlytBilligst.dk

Skal du flytte? Finde det billigste flyttefirma lige her: www.flytbiligst.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)