Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervslejekontrakt

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 31. May 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Er der nogen som kan være mig behjælpelig med at gennemlæse en eksisterende lejekontrakt og udlejers tilbud om en ny kontrakt. Vil gerne have råd om, hvad der er bedst for mig

MVH DitteSurprise

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad er årsag til den nye kontrakt og hvad er ændringerne?

Fra Horsens
Tilmeldt 31. May 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne overtage en forretning, hvor der er en gammel lejekontrakt fra 1997. Den tilgodeser mig med billig depositum m.m., men udlejer vil gerne have den ændret. Men jeg tror trods hans gode tilbud, at jeg er dårligere stillet med en ny kontrakt, men kan ikke gennemskue det.

MVH Ditte 

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er desværre også tilfældet lidt for ofte, at udlejer "fletter" sjove ting og sager ind i kontrakten, som stiller ham meget bedre. Eftersom du er kunden, så skal du først og fremmest også være med til at bestemme eller forhandle. Prøv send mig begge kontrakter. Sender dig en PM med min mail.

Fra Horsens
Tilmeldt 31. May 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups jeg glemte lige ændringerne:

Huslejestigning, trods det at der er en 4 årig stigning som ikke er gennemført endnu. Dertil huslejerabat, 2 måneders gratis leje.

6 måneders kontant depositum, jeg har tilbudt at sætte pengene på en spærret konto, men nej det vil de ikke.

Længere opsigelse

At jeg selv skal betale glasforsikring

Så får jeg 10 års uopsigelighed, men jeg er som frisør erhverbeskyttet, hvis jeg siges op og dermed berettiget til erstatning.

Fast regulering af leje og ikke markedsleje.

Det var vist de vigtigste ting.

MVH Ditte.

 

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal du bare takke pænt nej til. Der skal nok dukke andre og bedre muligheder op, kan du hilse og sige. Der er mange udlejere der sulter i krisen Smile

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ditte.

Jeg læser i øjeblikket faget: Vurdering og salg af fast ejendom, hvor lejeret er en del af pensumet.

Jeg vil gerne gennemlæse din gamle kontrakt og den nye, og give dig gode råd.

Du kan sende begge kontrakter som vedhæftet fil til min mail adresse: am@Nr1-okonomikontoret.dk

og så skal jeg gerne give dig et kvalificeret feedback.

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

 

Fra Horsens
Tilmeldt 31. May 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak, er sendt til dig.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)