Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magentoshop - udbyder..

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AnnetteD.

Som bruger af Scannet ver. 1 har jeg helt naturligt være inde i de samme overvejelser, men forskellige ting holder mig tilbage.

Jeg får mange tilkendegivelser fra kunder, som giver udtryk for, at shoppen er nem at handle på, og det er jo ikke en uvæsentlig ting, hvis jeg vil have fat i deres penge Wink

Her i huset handler vi meget på nettet, og både min kone og jeg, har af og til måtte afbryde en handel, fordi det var besværligt,l uigennemskueligt og/eller kompliceret at handle. - Hvis en shopejer vil have mine penge, må han sørme gøre det nemt for mig, og lidt for ofte har vi oplevet, at nogle virkelig smarte og rigtig flotte shops, har været besværlige.

Større brugervenligheden ved Magento? Det er ikke altid tilfældet, efter min opfattelse. Man skal i hvertfal være meget bevidst om det under tilblivelsen.

Større oplevelse? Ja bestemt. her er Magento vist suveræn. Ver. 1 er på mange punkter håbløs. - Nu kender jeg så ikke ver. 2.

Om arbejdsgangene er mere simple med Magento-løsningen?
Tjahh.. jeg har hørt at det er de ikke, men det kommer vel an på, hvad man vægter. Hvis du "lider" under, at ver 1, ikke er særlig hensigtsmæssig, når det drejer sig om at styre størrelser og farver m.v. på dine varer, så har du fuldstændig ret i, at den ikke er egnet.
Jeg har til gengæld hørt om Magento, at hvis man ikke lige er til html eller lignende, så skal man have hjælp udefra - og det koster jo ogå lidt. Men der må være nogen der kan af- eller bekræfte dette.

.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry lidt off topic, men

Jeg har ikke selv haft gode erfaringer med magento... Jeg har ofte haft rigtig mange problemer med det, hvor der pludselig er et eller andet som ikke virker, og ofte er det svært at finde en løsning på problemet og der skal en programmør på med meget erfaring.

Så jeg ville bestemt holde mig til scannet eller en anden hosted løsning Smile

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Jeg vil helt klart anbefale www.Billigmagento.dk

Vi har arbejdet sammen i et stykke tid, og aldrig har jeg haft så god en service.. jeg kan ringe dag og nat. og de er behjælplige.. Prismæssigt, Ja ikke andet at sige at du virkelig får valuta for pengene..

Den shop de laver for mig www.thebikeshop.dk (Bemærk dog at den ikke er helt køre klar)

Håber du kunne bruge det til noget.

Vh Jakub

 

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Vi kan også anbefale

http://dk.smart-web.dk/

Vi har nogle kunder der kører på deres shop, og de er super proffesionelle.

Du kan også kigge på

https://www.magentohotel.dk/

Dem har vi en enkelt kunde der kører på. De er også dygtige.

Har du overvejet Scannets version2?? Kunne jo også være at det kunne løse noget af det du ønsker.

 

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:
Hvis du gerne vil have en mere individuel service kan jeg varmt anbefale at du tager fat i Nils fra ProContractors (som også er herinde på Amino). Du skal så bare være klar over at det ligger i en noget anden prisklasse.

Tak! 

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)