Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop på flere sprog: Forslag til valg af software

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Hoeks:

@Boysen: Du har helt ret - det optiimale ville være at udvikle sitet i Joomla, men pt. er jeg ikke tilfreds med flersprogsfunktionaliteten i Joomla webshops. Netop derfor undersøger jeg nu markedet for andre webshops. Jeg har før arbejdet med Magento, men dog ikke så meget. Men selvom jeg skal bruge fx 20 timer på at sætte mig ind i Magento, så tror jeg alligevel det er lærepengene værd, hvis jeg så får et system, der opererer optimalt i forhold til flersprog.

Til jer andre: Tak for jeres inputs.

Jeg efterspørger stadig råd fra folk, der har Virtuemart-webshops på flere sprog!

Magento er top gearet til flere sprog. For hver af Magentos mange indstillinger kan du lave den specifik pr sprog eller lade den generelle indstilling gælde, alt efter hvad der passer dig. Produkter kan få specifikke beskrivelser, navne og andre egenskaber for hvert enkelt sprog. Du opsætter bare et antal "store views" som det hedder i Magento, svarende til det antal sprog du vil have, og så kan du opsætte de specifikke indstillinger der skal til for hvert sprog. Er der noget specielt du gerne vil vide om det kan?

Full-service webburea: WebPilots.dk

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)