Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virtuel Hosts på VPS

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:

 ... og gør mig så den tjeneste og læs et par andre af de tråde jeg har deltaget i over de sidste par måneder ... tak.

Først og fremmest Kevin, jeg beklager også at have været med til at ødelægge din tråd. Jeg håber du kommer godt igang med dit VPS. Det skal nok blive mit sidste indlæg i din tråd!

Men Mikkel, jeg bliver lige nødt til at besvare din post, så du ikke drejer min tavshed til en enighedserklæring, som du har formået at dreje Eilers post til en undskyldning.

Jeg vil bare lige pointere at jeg (desværre) ikke bygger det på det enkeltstående tilfælde i denne tråd, men at jeg netop er stødt på dig igennem en længere periode.

Jeg har desværre ikke tiden til at samle en liste over de steder hvor jeg har tænkt det samme som jeg har skrevet i dag. Så hvis det ville blive dit næste ønske om en tjeneste, så kan jeg ikke være behjælpelig der. Pointen er også bare at jeg har dannet min mening over en længere periode.

Anyhoo, da vi alligevel aldrig kommer til at fejre nytår sammen og det udelukkende var et velmenende råd, så synes jeg at vi skal gå tilbage til hver vores grøft.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Obuni - House of Creativity:

Jeg har desværre ikke tiden til at samle en liste over de steder hvor jeg har tænkt det samme som jeg har skrevet i dag.

Jammen det glæder mig at du selv indrømmer din manglende saglighed, så kan evt. kommende kunder som du selv pointere, jo selv bestemme hvor meget vægt de vil lægge i dine udtallelser.

Et godt råd til dig ... hvis du ikke har noget konstruktivt at sige, så lad være.

Mht. min forrige tråd så har Eiler faktisk givet mig 5-stjerner for den ( at en masse andre ligegyldige personer ... som slet ikke deltager i tråden har gjort noget andet er for min side af sagen irrelevant ) og jeg er derfor overbevist om at vi har lagt stridighederne bag os :)

Beklager meget min del af ødelæggelsen af denne tråd.

Trådstarter: Hvis du har nogle spm. ifht. opsætning af din Vps så smid mig en mail med dine spørgsmål til mikkel@mikjaer.com så skal jeg nok hjælpe dig så godt jeg kan, u/b selvfølgelig.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel, vi har en aftale om at du lader Amino være når du er i dit dårlige humør og det er du tydeligvis her.
Så løb en tur i stedet for at genere folk der rent faktisk forsøger at hjælpe.
Og det er muligt du har en pointe, men god damn hvor kunne du præssentere den på en rarere måde.
Sov godt og længe.

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Mikkel, vi har en aftale om at du lader Amino være når du er i dit dårlige humør og det er du tydeligvis her.

Martin - Jeg hverken ér eller var i dårligt humør - men det bliver jeg fandme når jeg på den måde bliver overfaldet offentligt - dét finder jeg mig som tidl. sagt ikke i, min første reaktion var at anmelde det men da der absolut intet skete tvang det mig til at gøre noget selv.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Og jeg finder det dybt provokerende gang på gang at få smidt hele skylden i hovedet ... og få antydet at jeg ikke kan styre mig selv når jeg er i dårligt humør, det er ikke tilfældet og det ved du.

Desuden vil jeg gerne vide hvor moderatorene blev af i denne sag? Nogengange kan man ikke slå en prut i modvind uden at en tråd rømmes, andre gang sker dette uden folk foretrækker en mine.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel, jeg svarer dig privat, vi behøver ikke at forstyrre debatten ydeligere.

Dbh Martin

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin:

Hej alle på Amino

Jeg har en VPS hvor jeg skal opsætte Virtuel Host.

Hvordan gør i? og er der nogen måde i kan anbefale?

Det ville være superfedt hvis i kunne hjælpe! Big Smile

Kevin Simper

 

Hej Kevin
har du fået løst dit problem?
Ellers er du meget velkommen til at skrive en pb, mail eller what ever.
Så vil jeg prøve at hjælpe på bedste vis.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

gustav1994:

Hej Kevin
har du fået løst dit problem?
Ellers er du meget velkommen til at skrive en pb, mail eller what ever.
Så vil jeg prøve at hjælpe på bedste vis.

Du er også velkommen til at hive fat i mig, jeg vil også godt hjælpe dig igang med det jeg ved :-) (Min mail står i signaturen)

Jeg beklager trådens udvikling, og håber bestemt ikke at det skræmmer dig, jeg har personligt fået meget hjælp på Amino :-)

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)