Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bartender/Festarrangør? Kan jeg?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Det min idé går ud på er enten, at jeg tilbyder at være bartender til folks fester og skaber penge der?

Eller jeg laver hele konceptet hvor jeg finder lokale og gør det hele klar til dem, hvor de kan få bartender med hvis de vil betale for det?

Min plan er at have det ved siden af min uddanelse og Det er ungdomsfester vi snakker om her!

Kan nogle af de 2 koncepter komme til at give penge? 500-2000 per aften?

Website 1

Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Glasgow
Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at det kommer meget an på hvordan du definere ungdomsfester..

Hvis du mener ungdomsfester såsom i private der holder en fest e.g. 18 års fødselsdag, så tror jeg det kan blive svære med kun at tilbyde at være bartender, da jeg tror at ofte vil forældrene vil være til stede og evt. få nogle de kender til at være bartender.. Men tror at nogle kunne være interesseret i at du kunne finde lokaler og laver konceptet..

Hvis det er ungdomsfester såsom større fester arrangeret f.x. at fodboldklubber, det lokale ungdoms center osv. Så tror jeg måske at der er størst potentiale for at du kan blive hyret som bartender og ikke stå for det andet, da fleste foreninger o.lign. selv har lokalerne til det, du kunne jo selvfølgelig tilbyde det med konceptet og oppyntning..   

Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tina Madsbjerg:

Jeg tror at det kommer meget an på hvordan du definere ungdomsfester..

Hvis du mener ungdomsfester såsom i private der holder en fest e.g. 18 års fødselsdag, så tror jeg det kan blive svære med kun at tilbyde at være bartender, da jeg tror at ofte vil forældrene vil være til stede og evt. få nogle de kender til at være bartender.. Men tror at nogle kunne være interesseret i at du kunne finde lokaler og laver konceptet..

Hvis det er ungdomsfester såsom større fester arrangeret f.x. at fodboldklubber, det lokale ungdoms center osv. Så tror jeg måske at der er størst potentiale for at du kan blive hyret som bartender og ikke stå for det andet, da fleste foreninger o.lign. selv har lokalerne til det, du kunne jo selvfølgelig tilbyde det med konceptet og oppyntning..   

Hvis jeg tilbød at finde lokaler, gøre lokelet klar til fest og evt. finde DJ, og så kan de vælge om vi også skal være bartender for dem. Min plan var nok noget i stil med 18 års, konfirmationer, andre ungdoms fester. Ville det kunne gå i jeres øje? :)   

Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Bump

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)