Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook expert hjælp

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Sund-og-Smuk.dk:

Kim Boldig:

Hejsa

Jeg brugte linket som ThomasBigum har indsat og har på under et kvarter lavet en shop direkte fra min facebook side, det er ikke så svært. (og jeg aner eller intet om Facebook)

http://www.facebook.com/123NewJob

Takker Thomas mange gange !!!!

Best regards

 

 

 

Det er meget fint, MEN, det er dobbelt arbejde :)

Den anden løsning er smartere synes jeg, da den opdaterer fra dit eget website.

Hejsa

Helt enig, men jeg tror nu ikke det kan gøres for "et par kroner" hvis det skal integreres direkte med din shop, jeg tror ihvertilfælde vi snakker nogle tusinde kroner Wink mindst for at få det lavet. Skulle vi kun snakke "et par kroner" er jeg da også interesseret i den lidt smartere løsning.

Den måde mit er sat op til er fint til mig og jeg bruger paypal alligevel, så det er nemt for mig.

Best regards

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja svagheden i mit forslag er jo at man sådan set skal lave shop nr. 2.

Men lad os indse det. Om kort tid bliver webshops nødt til at ligge på Facebook, og så kan du have en udenfor hvis du har lyst... Lur mig om ikke man kan få en udenfor Facebook der trækker opdateringerne ud helt automatisk. (siger facebook tilhængeren)

Det jeg prøver at sige, er at webshop ejere skal holde øjnene åbne for potentialet i at lægge hele forretningen ind på Facebook. Venner kan se når kunden køber - og det er henved verdens bedste implicitte anbefaling.

Følg med i "Facebook Indblik", hvor jeg holder mig klar til at råbe NU-NU-NU, når jeg mener det er tid for webshop ejere.
Vi skal helst have PBS/Nets med så kunderne betaler med Dankort i shop-applikationer på Facebook.

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror næppe facebook overtager de almindelige webshops, men der er ingen tvivl om at det er fedt at have sine produkter der af mange årsager.

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Seneste analyser viser at danskere brugere mindre og mindre tid på facebook.

Så overvurder nu ikke Facebook, det er ikke meningen alt skal være derpå!

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Uddrag fra rapporten, du sandsynligvis har hørt en flig af:

"... 439.000 unge mellem 15 og 24 år i august 2009 brugte den sociale netværkstjeneste, var det samme kun tilfældet for 396.000 15-24-årige i august 2010 [...] det sker på et tidspunkt, hvor Facebook ellers er vokset ? fra ialt 2.416.000 voksne danskere i august 09 til 2.535.000 i august 2010. "

"Faktisk er de 15-24-årige fortsat overrepræsenteret med 20 % på sitet. Ligesom de stadig bruger klar mere tid end gennemsnittet."

Forfatteren af rapporten konkluderer:
"Min undersøgelse viser også, at Facebook overordnet set aldrig har været stærkere i Danmark end i dag."

Jeg fik fornøjelsen af at give mit syn på rapportens konklusioner i radioen, og jeg gav opbakning til en forklaring på hvorfor der er afmætning i de unges forbrug af Facebook. Rapporten omtaler det som "Almindelig sund justering". Fra at have brugt i snit 23 minutter på FB bruger de unge nu kun 21 minutter på FB... dagligt Indifferent.

De unges forbrug af Facebook via mobiltelefon tæller ikke med i de statistikker rapporten er skrevet over, om end forfatteren anfører at der er taget højde herfor.

PS.
Det er med et glimt i øjet jeg i 2010 skriver man skal forestille sig at webshops på eget domæne som en sekundær ting.. Det er selvfølgelig først helt ude i 2013 den sandhed indfinder sig Wink

 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg tror nu ikke at FB overtager de almindelige webshops, det er markedet for dynamisk til, når FB mister andele vil der bare komme noget der er nyt eller anderledes, jeg mener ikke FB er en "helligdom" eller har de vise ord, de har bare et produkt der tiltaler masserne i øjeblikket :-)

Mangler stadig svar på hvad "et par kroner" rent faktisk er i rigtige penge Wink

Best regards

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil give Thomas delvis ret. Hvis der via Facebook vises hvad vennerne køber, så er det en genial løsning og vil blive mere og mere eftertragtet. Men tror aldrig, at det vil overtage hele webshop markedet på den måde.

Mht. forbruget af Facebook, vil jeg mene at der vil ske uregelmæssige forandringer. Mange har deaktiveret eller slettet deres profil på FB, alene grundet det store tidsfordriv/tidsspild det medfører.

 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger spændt med i denne tråd, da jeg synes det er særdeles spændende. Jeg har prøvet at søge lidt på tingene, men ikke fundet noget jeg kan bruge. Tror dog det kunne være interessant for flere herinde.

Jeg skyder gerne et par hundrede kroner efter det. Hvis der er flere, som kunne bruge dette, kunne vi måske lave en fælles pulje til én, der gider udvikle det? For mig er det mest relevant at få det til at spille med en Magento webshop.

// Michael

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Jeg synes man skal passe på med at lægge for meget af sin forretning over på Facebook. Det er farligt at gøre Facebook til grundlaget for sin forretning, da det er usikkert at sige, om folk vil benytte Facebook i ligeså høj grad på længere sigt. Vi har jo før set populære sider som "MySpace" osv. gå nedenom og hjem. Jeg siger og håber ikke at det sker for Facebook. En del af de services jeg tilbyder afhænger også af Facebooks eksistens, men man bør altid være opmærksom på risikoen ved sådanne sider.

Dernæst sætter Facebook begrænsninger for, hvad man må bruge siden til. Det er f.eks. imod reglerne at administrere konkurrencer på Facebook uden tilladelse og Flash kan kun afspilles hvis folk klikker på et billede først. Altså, Facebook sætter visse begrænsninger - Begrænsninger som du ikke har på din shop.

Husk at det også er muligt at lave en underside til din faneside, hvor du kan vise dine produktkategorier eller produkter, hvis du ikke har mega mange. Se f.eks. her: http://www.facebook.com/pages/KB-Marketing/119912854703291?v=app_7146470109&ref=ts under "Vi tilbyder".

(Bemærk at siden ikke er færdig endnu)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)