Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ros til DBA

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 03:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der kommer i ny og næ en trådAmino, hvor DBA får på puklen og derfor vil jeg lige bidrage med en positiv oplevelse Big Smile

Vi besluttede os for at prøve noget annoncering på DBA og forhandlede os frem til en pris, hvor vi i første omgang bandt os for ca. halvanden måned. Efter en uges tid kunne vi se at pris og udbytte ikke helt stod mål med hinanden og vi spurgte derfor om det var muligt at komme ud af aftalen.

Vi fik en utrolig positiv tilbagemelding om at vi sagtens kunne komme helt ud af aftalen, men at de meget hellere ville bevise at vi rent faktisk kunne få noget ud af annonceringen. Vi valgte det sidste og har nu en anden afregningsform, samt en anden type annoncering. Der er da service Yes

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 03:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil også lige komme med med Ros til DBA.dk. Jeg har kørt en vellykket kampagne over 2-3 måneder med acceptable konvertering og de levere det de skulle og der var absolut ingen problemer :)

 

Samme periode havde jeg en kampagne hos en af danmarks største auktionsside (3 bogstaver) hvor jeg aldrig nogen sinde smider mine penge hen igen..

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BruunMedia:

Samme periode havde jeg en kampagne hos en af danmarks største auktionsside (3 bogstaver) hvor jeg aldrig nogen sinde smider mine penge hen igen..

(; LXQ eræv ki lev elluks ted tsoh tsoH

Kodesprog så vi ik hænger nogen ud Skype-CoolSmile

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 05:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes selv DBA er blevet helt fornuftige efter de blev opkøbt af ebay :) Gratis annoncering + god kundeservice, det tegner sig godt. Selvom der da stadig bliver bandet og svovlet over dem til tider.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må jeg nok sige! Havde ikke forventet at læse noget, så positivt om Dba, var bange for at det ville blive helt firkantet, efter Ebays overtagelse. Men fedt at høre! :-)

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke erfaring med reklamer på DBA, men der er ingen tvivl om at på kundesiden er det en rigtig god service.. Det virker bare - OG det er gratis..

Godt at høre der er kommet styr på det, og folk faktisk konverterer!

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Der kommer i ny og næ en tråd på Amino, hvor DBA får på puklen og derfor vil jeg lige bidrage med en positiv oplevelse Big Smile

Vi besluttede os for at prøve noget annoncering på DBA og forhandlede os frem til en pris, hvor vi i første omgang bandt os for ca. halvanden måned. Efter en uges tid kunne vi se at pris og udbytte ikke helt stod mål med hinanden og vi spurgte derfor om det var muligt at komme ud af aftalen.

Vi fik en utrolig positiv tilbagemelding om at vi sagtens kunne komme helt ud af aftalen, men at de meget hellere ville bevise at vi rent faktisk kunne få noget ud af annonceringen. Vi valgte det sidste og har nu en anden afregningsform, samt en anden type annoncering. Der er da service Yes

Jeg ville ikke kalde det service. Det er vel mere udtryk for god købmandskabBig Smile Men ja det lyder som noget helt andet end da jeg annoncerede hos dem.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der er sket nogle forbedringer på DBA efter EBAY er kommet ind over.
Både for brugerne og annoncørerne.

Andre aktionssider/ brugt salg sider er slet ikke på højde med dette, og kommer der heller aldrig selvom de gerne vil.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:

Ja, der er sket nogle forbedringer på DBA efter EBAY er kommet ind over.
Både for brugerne og annoncørerne.

Andre aktionssider/ brugt salg sider er slet ikke på højde med dette, og kommer der heller aldrig selvom de gerne vil.


Nej men du kan bide spids på at vi fortsætter - der vil også være plads til en nr. 2, 3 eller 5 hvis pejlingen er Ebay - Wink

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)