Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox Database Host

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Har valgt at købe et webhotel + domæne for en kunde hos Meebox.net

Jeg sidder nu og skal rette i en config php fil med database host brugernavn og pass.. De to sidstnævnte har jeg fået styr på og har også fået oprettet databasen som skal bruges, dog ved jeg ikke hvilken databasehost jeg skal indtaste?

 

Jeg mener at hos one.com plejede det at være dbadmin.one.com eller lign. Men aner det ikke her? Nogen der ved noget?

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Jeg kender desværre ikke MeeBox, men da du oprettede din MySQL database blev du ikke oplyst hostnavnet? Måske i en oprettelses mail? :)

Et sidste godt råd! I langt de fleste liste, tilfælde er det "localhost" - fordi MySQL serveren deler serveren med selve webserveren.

Spørg gerne hvis jeg kan hjælpe yderligere! :-)

God weekend.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
MeeBox-ejerne er faktisk repræsenteret her på Amino som "unge iværksættere" :) De har en super support har jeg ladet mig fortælle, så du kan evt smide dem en mail, så er jeg sikker på de kan hjælpe (også i weekenden)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Meebox benytter localhost som placering af din database. 
Du kan desuden få direkte adgang til databasen med PHPmyAdmin, som du kan finde i cpanel. :-) 

 iPhone 6

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Arh, jeg var selv en klovn her. Når man opretter en bruger til databasen sætter den automatisk et præfiks på som jeg ikke havde opdaget, så havde indtastet forkert Brugernavn i database oplysningerne.

Det handler jo lige om at vænne sig til et helt nyt kontrolpanel, og hvordan det opfører sig.

Tak for alle svar i hvert fald. Smile

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Som folket siger, så kan du bare anvende localhost :-)

Til en anden gang, så er du altid velkommen til at skrive en support ticket til os, som du kan gøre via din side på my.meebox.net. Så vender vi tilbage hurtigst muligt :-)

Fortsat god aften til jer alle!

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Eiler:

Hej Brian

Som folket siger, så kan du bare anvende localhost :-)

Til en anden gang, så er du altid velkommen til at skrive en support ticket til os, som du kan gøre via din side på my.meebox.net. Så vender vi tilbage hurtigst muligt :-)

Fortsat god aften til jer alle!

Hej Eiler,

Det lyder godt, det er bare lige om at finde ud af det hele lige nu nemlig Smile

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Jørgensen:

Hej Eiler,

Det lyder godt, det er bare lige om at finde ud af det hele lige nu nemlig Smile

Man skal selvfølgelig lige vænne sig til nye systemer - så spørg endelig om nødvendigt :-) Men du kan da lige få et direkte link. Log ind på https://my.meebox.net og derefter https://my.meebox.net/supporttickets.php (eller klik på support-ikonet oppe i højre hjørne). Så kan du oprette en ny ticket (via de blå links midt på siden til højre), som så bliver sendt direkte til vores support team (altså også mig, lige pt :D). 

Fortsat god aften, ny vil jeg se dyner! ;-)

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)