Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Ekspert Sparring

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har vi nogen SEO eksperter herinde der er frisk på lidt sparring over f.eks. Skype?

Billigt logo - Professionelt logodesign

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgere om det samme :)

.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget af den rådgivning både jeg og mit team yder foregår over Skype. Jeg har arbejdet virtuelt med kunder i hele verden i over 10 år - så også før Skype :)

Men det ændrer ikke rigtig på time- og projektpriserne - der spares bare lidt på transport.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nick:

Hej,

Har vi nogen SEO eksperter herinde der er frisk på lidt sparring over f.eks. Skype?

Jeg kommunikerer med alle mine danske kunder via Skype, og som hos Mikkel er det til samme pris, som hvis du sad overfor mig - nemlig 1.495 kr. ekskl. moms pr. time.

P.t. er vi bare booket uendeligt hårdt, men du er altid velkommen til at sende en mail (find mig på www.concept-i.dk). Så ser vi, om vi kan få det til at gå op i en højere enhed.

 

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg gjorde det måske ikke klart nok, men jeg leder ikke efter en optimering eller konsulent-arbejde der skal betales for.

Jeg søger eventuelt en anden yngre iværksætter der ligeledes beskæftiger sig med online markedsføring / affiliate marketing / seo etc. man kan dele erfarringer med.

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nick:

Jeg gjorde det måske ikke klart nok, men jeg leder ikke efter en optimering eller konsulent-arbejde der skal betales for.

Jeg søger eventuelt en anden yngre iværksætter der ligeledes beskæftiger sig med online markedsføring / affiliate marketing / seo etc. man kan dele erfarringer med.

OK - så har jeg komplet misforstået dit første indlæg:

"Har vi nogen SEO eksperter herinde der er frisk på lidt sparring over f.eks. Skype?"

Beklager misforståelsen.

 

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej nick.

Jeg betegner mig selv som "god" indenfor SEO branchen.

Jeg er frisk på en SEO snak.

.

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Thomas.

Det er helt i orden, med sparring mente jeg blot naturligvis ikke noget vi skulle betale hinanden for :)

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

For alle der arbejder med seo til daglig, er det super at kunne spare med nogen. Og med al respekt for nybegyndere og gør-det-selv folket, så vil det være super at kunne spare med andre der har det som deres levebrød og dermed måske diskutere og dele erfaringer i et mere lukket forum.

Jeg ved godt at Amino går meget på at dele erfaringer - men det er ikke alt jeg har lyst til at dele og diskutere i et åbent forum, f.eks. konkrete kundesager, etc.

/Lars

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)