Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

link ødelagt i 3 dage. site fra top 5 til side sjok.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke hvad der sker.. siden www.rudefix.dk/forrude.html er stadigvæk ikke indexeret eller at finde i googles dynamiske søgning. kan det virkelig være rigtigt at Det tager så lang tid for google at finde ud af at jeg har lavet linket.. plus opdateret siden. Eller er siden blevet forbudt adgang på google S-/

Jeg er total lost.. har over de sidste par uger lavet lidt link til siden men intet syntes at virke.. siden er bare væk i google søgningen :-(

Kan man ikke gøre google opmærksom på dette

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Bump

Jeg forstår ikke hvad der sker.. siden www.rudefix.dk/forrude.html er stadigvæk ikke indexeret eller at finde i googles dynamiske søgning. kan det virkelig være rigtigt at Det tager så lang tid for google at finde ud af at jeg har lavet linket.. plus opdateret siden. Eller er siden blevet forbudt adgang på google S-/

Jeg er total lost.. har over de sidste par uger lavet lidt link til siden men intet syntes at virke.. siden er bare væk i google søgningen :-(

Kan man ikke gøre google opmærksom på dette

Mvh Omar

 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra København
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 5
Fra  Molach I/S Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger du google webmasterværktøj omar? Det kan måske hjælpe dig lidt til at bedre forstå hvad der sker med dine placeringer? Husk i øvrigt at uploade dit sitemap derinde, så du kan se om google læser alle dine sider korrekt..

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger vist nok webmasterværktøjet men er som du kan se slet ikke bekendt med funktionerne mm. men jeg forsøger at uploade et sitemap som jeg selv må forsøge mig at lave da jeg ikke har et i forvejen.

hmm håber der er nogle der kender svaret eller løsningen på mit problem :-)

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)