Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på tryk af reklamefolder og visitkort ønskes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 71
Fra  NEMkontoret Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ønsker tilbud på trykte reklamefoldere og tilhørende visitkort.


Størrelsen på folder er 105x297 bukket 2 gange med farvet baggrund og sort tekst.

tryk på begge sider

Baggrunden skal ikke gå helt til kant. Antal 3-500 (må indrømme det har lidt med pris at gøre)

Layout og logo er lavet i indesign (kan være det skal rettes lidt til, da jeg absolut er amatør på det område)


visitkort skal være hvis med sort tekst, evt med en "klat" af baggrundsfarven fra folder


visitkortene skal kunne sættes på folder og tages af igen, uden at skæmme folderen.


Kan sende layout som pdf hvis det ønskes


Med venlig hilsen


LoneTL

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
  Hej Lone,

 

Jeg vil da meget gerne give dig en pris på in forespørgelse. I MediaMouse laver vi jo en del tryksager af den type som du efterspørger - både i store men også små oplag. Og jeg er sikker på at jeg kan finde en fornuftig pris til dig på visitkortene og tryksagerne - som vel og mærke stadig er i en rigtig god kvalitet.

Hvis du har mulighed for det, så vil jeg meget gerne se layoutet først, da jeg så kan komme med en konkret pris til dig. Du kan emaile layoutene til mig på min emailadresse  jesper snabelA mediamouse.dk

 

 

Fra Randers
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 71
Fra  NEMkontoret Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper

 

Har sendt mail med 2 pdf filer

 

mvh

 

LoneTL

Fra Valby
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lone,

Hvis du ikke allerede har fundet den leverandør du vil bruge, så send gerne PDF''erne til mig, thomas   (et snabel-a)  a4boksen.dk,

og jeg vil straks returnere med en god pris til dig :-)
Vi lever faktisk af iværksætterne og deres små oplag  - kører digitalt output, og jeg er sikker på at vi kan finde en rigtig fornuftig pris på løsning af din opgave.

 

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)