Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhedslokaler.dk et spørgsmål der om

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu siddet og surfet frem og tilbage efter et sted hvor jeg kan finde nogen som vil leje mine lokaler når jeg ikke selv bruger dem, og faldt over det website, men jeg synes godt nok det er dyrt...

Jeg tænker bare kan det ske at de benytter sig af lidt ufine metoder, såsom at oprette lidt ekstra annoncer, så det ser attraktivt ud?

Inden jeg kaster penge efter noget som ikke kan bruges, ville jeg høre om der er nogen som kan anbefale sitet?

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skam lagt det ind her også, og på den blå avis, men indtil videre uden held :)

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor i verden holder du til?

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 23
Fra  Red Planet Invest Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Beklager det forsinkede svar :-)

Vi laver naturligvis ikke fake annoncer på www.virksomhedslokaler.dk, www.lokaleportalen.dk og www.findkontorfællesskab.dk som i øvrigt både benyttes af almindelige virksomheder med plads i overskud og størstedelen af de professionelle ejendomsselskaber.

Alle udlejere har mulighed for at arbejde efter en nocurenopay model hvor de kun betaler os penge, når de finder en lejer/køber igennem os. Hvis de ikke får noget ud af det er med andre ord 100 procent gratis at bruge vores portaler.

Håber dette klarede tingene op.

Mvh,
Thomas

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)